جام‌جم: کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت بازی ایران و اردن در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را به یوچی نیشیمورا از ژاپن واگذار کرد. این بازی 23 آبان درورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۱۴۱

حنطه؛ مشاور فنی ابومسلم

‌فارس: علی حنطه که پیش از این به عنوان سرمربی تیم دسته اولی باشگاه پیام معرفی شده بود، روز گذشته با حضور در ورزشگاه ثامن مشهد، در جمع خبرنگاران، خود را مشاور فنی باشگاه ابومسلم معرفی کرد. البته به حنطه اجازه حضور بر روی نیمکت تیم ابومسلم داده نشد و او از جایگاه ویژه بازی این تیم با سایپا را تماشا کرد.

استعفای دومین مدیرعامل شاهین

فارس: مجید حسینی کنگانی از مدیرعاملی باشگاه شاهین بوشهر استعفا کرد. او در ارتباط با این تصمیم گفت: استعفایش هیچ ربطی به نتایج تیم فوتبال باشگاه نداشته است. پس از علیرضا پورسلمان، کنگانی دومین مدیرعامل باشگاه شاهین بود که از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ضبط تمرینات پرسپولیس

گل: حبیب کاشانی پس از تساوی مقابل ملوان تهدید کرد چنانچه بازیکنان پرسپولیس شرایط حساس این تیم را درک نکنند از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. با تصمیم سرپرست قرمزها قرار است تمام تمرینات پرسپولیس تصویربرداری ‌شود تا بازیکنان دیگر نتوانند بدون سند و مدرک ادعا کنند که در تمرینات بهترین هستند، اما در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرند!

عماد رضا در یک قدمی آلوز

گل: عماد محمدرضا مهاجم عراقی تیم سپاهان با 2 گلی که مقابل شاهین بوشهر به ثمر رساند، شمار گل‌های خود در لیگ برتر ایران را به عدد 45 رساند و در یک قدمی عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. عماد 8 گل برای فولاد و 37گل نیز برای سپاهان به ثمر رسانده و با 45 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان خارجی لیگ برتر قرار دارد. آدریانو آلوز برزیلی با 46 گل زده در صدر جدول گلزنان خارجی تاریخ لیگ برتر قرار دارد. آلوز در این فصل 5 گل برای ملوان به ثمر رسانده و در ادوار گذشته نیز 18 گل برای استقلال اهواز، 12 گل برای پگاه، 5 گل برای سایپا و 6گل برای مس به ثمر رسانده است. دنی اولروم و ابراهیم توره نیز با 26 گل مشترکا سومین گلزنان برتر خارجی لیگ برتر هستند.

حق وردی محروم می‌شود

جام‌جم: وقتی رئیس کمیته داوران می‌گوید در بازی ملوان و پرسپولیس، تورج حق‌وردی یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت، باید اطمینان پیدا کرد که این داور جوان با محرومیت مواجه خواهد شد. عنایت گفت: در یک صحنه دست مدافع ملوان در سینه هوار ملامحمد، بازیکن پرسپولیس قرار گرفت و او را در محوطه جریمه تیم ملوان نقش بر زمین کرد که داور باید این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد.

ناراحتی جلالی از شرایط فولاد

ایسنا: سرمربی جدید فولاد معتقد است غرامت کسی دیگر را می‌دهد! جلالی که با گذشت 3 هفته هنوز نتوانسته فولاد را از قعر جدول جدا کند، پس از باخت تیمش مقابل مس گفت: صادقانه می‌گویم غصه تمام وجودم را فرا گرفته، به دلیل آن که بازی منظم و روانی را به نمایش گذاشتیم، اما نتیجه خوبی کسب نکردیم. بازیکنان فعلی من همین نفرات هستند و باید با داشته‌های کنونی‌ام فولاد را متحول کنم.

نوجوانان فوتبال چهارشنبه می‌پرند

جام‌جم: کاروان تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان ساعت 5‌بامداد روز چهارشنبه هفته جاری از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کنند تا از پایتخت کشور قطر و با پرواز ساعت 50/7 صبح هواپیمایی قطر ایرلاین که یکی از اسپانسرهای مسابقات جام جهانی زیر 17 سال جهان است، راهی لاگوس نیجریه شوند. شاگردان علی دوستی از امروز تا سه‌شنبه روزانه 2 جلسه در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها