گروه سیاسی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این‌که وحدت ملی را باید در چارچوب اجرا کرد، گفت: معتقدم اصلی‌ترین چارچوب این است که این وحدت باید با محوریت ولایت فقیهبه عنوان فصل‌‌الخطاب شکل بگیرد. به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن رضایی در نشستی خبری، دیگر شاخصه وحدت را دوجانبه بودن آن دانست و گفت: هر دو طرف باید برای این وحدت تلاش کنند و از موضع برادری با هم همکاری کنند، نه این که سوءظن و تخریب وجود داشته باشد.
کد خبر: ۲۸۸۰۷۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که همه شخصیت‌ها می‌توانند در این وحدت حضور داشته باشند، گفت: خوب است بیانیه‌ای تهیه شود و همه بر اصل ولایت فقیه و وحدت ملی پافشاری داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بیانیه مجمع با موضوع وحدت ملی گفت: نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حفظ آرامش در جامعه است؛ زیرا از این طریق بهتر می‌توان کشور را توسعه داد، همچنین نقد و نصیحتی اثرگذار است که در جامعه‌ آرام انجام شود. رضایی در پاسخ به پرسشی درباره اهمیت فرهنگ انتخاباتی اظهار کرد: در انتخابات آنچه مقدم بر قانون است، مساله فرهنگ و مکانیزم‌های انتخاباتی است، چرا که استفاده از سیستم‌های الکترونیک، میزان اشتباهات را کم و اعتماد را افزایش می‌دهد البته مساله اصلاح قانون هم بسیار مهم است. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیشنهاد خود در ارتباط با کمیسیون ملی انتخابات نیز گفت: این پیشنهاد 3 سال پیش در مجلس هفتم به صورت مکتوب ارائه شد، اما وارد طرح جامع انتخابات نشد. انتظار ما از مجلس و نمایندگان محترم این است که طرح را با فرصت مطالعه کنند و از آن بهره ببرند.

وی در خصوص اظهارات سخنگوی شورای نگهبان که تشکیل کمیسیون ملی انتخابات را به مصلحت ندانسته بود، گفت: برخی کسانی که دراین باره اظهارنظر کرده‌‌اند، ظاهرا مصاحبه مرا کامل نخوانده‌اند؛ البته هر کسی آزاد است نظر بدهد و منصفانه نقد کند. من هم استقبال و از او تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها