گروه حوادث: جوانی که برای قتل پدر خود با پرداخت یک میلیون تومان، آدمکش اجاره کرده بود، دستگیر شد. محمدحسین شاملو، بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به این پرونده به «جام‌جم» گفت: شامگاه روز سوم تیرماه امسال ماموران کلانتری 139 مرزداران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع یافتند پیکر نیمه جان فردی به نام احمد در انباری محل کار او در غرب تهران رها شده است. با عزیمت ماموران به محل مشخص شد فرد مجروح از سوی اعضای خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده، اما به دلیل شدت جراحت قادر به حرف زدن نیست. بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط 4 روز پس از بستری شدن احمد مرد مجروح در بیمارستان، وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۸۸۰۶۹

آغاز تحقیقات

شاملو افزود: پس از مرگ مرد مجروح، دستور تحقیقات در این زمینه صادر و در تحقیقات مقدماتی از اعضای خانواده وی مشخص شد، مقتول با یکی از فرزندانش به نام داوود به دلیل مسائل مالی بشدت درگیری و اختلاف داشته است.

با دستور دستگیری داوود به کارآگاهان شعبه 10 پلیس آگاهی، این فرد دستگیر و در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد، اما در ادامه و پس از مشاهده دلایل و مدارک سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت، به دلیل اختلاف مالی و کینه‌ای که از پدرش به دل داشته، نقشه قتل وی را طراحی کرده و با پرداخت یک میلیون تومان به یکی از کارگران کارگاه پدرش از وی خواسته تا پدرش را به قتل برساند. در پی این اعترافات، هویت آدمکش اجاره‌ایبه نام رضا شناسایی و مشخص شد این فرد پس از جنایت و دریافت پول به نقطه نامعلومی متواری شده است.

با آغاز تحقیقات در این زمینه، سرانجام ماموران با زیر نظر گرفتن محل‌های رفت و آمد متهم، موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند و صبح دیروز (شنبه)‌ این متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

اعتراف

با انتقال متهم به دادسرای جنایی، وی در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد از چندی پیش به عنوان کارگر در کارگاه احمد (مقتول)‌ مشغول به کار بودم تا این که داوود (پسر مقتول)‌ با پیشنهاد یک میلیون تومانی از من خواست پدرش را به قتل برسانم و من نیز غروب روز سوم تیر ماه با مخفی شدن در کارگاه، با چوب و چاقو به صاحبکار خود حمله‌ور شده و او را بشدت مجروح کردم و هنگام انتقال وی به بیمارستان، با دریافت مبلغ توافق شده از پسر مقتول،‌ از محل متواری شدم.

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: پس از اعترافات متهم، دستور قضایی مبنی بر بازداشت وی و پسر مقتول صادر شد و این دو متهم برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت در اختیار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها