رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از بررسی اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های کشور فیلیپین در گروه علوم پزشکی خبر داد و گفت: وضعیت آموزشی فیلیپین برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی مطلوب نیست احتمال می رود مدارک این کشور فاقد اعتبار اعلام شود.
کد خبر: ۲۸۷۹۸۴

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با مهر افزود: طبعاً مدارک تحصیلی کشورهایی که از نظر وضعیت آموزش پزشکی در سطح پایینی قرار دارند در زمان ارزشیابی با مشکلاتی مواجه می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در حال بررسی وضعیت آموزش پزشکی در کشور فیلیپین هستیم و احتمال دارد با توجه به نامطلوب بودن وضعیت آموزش پزشکی در دانشگاههای این کشور، اعتبار مدارک این کشور از درجه اعتبار ساقط شود.

حسن زاده با اشاره به وضعیت اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های بی کیفیت خارجی گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی ارزشیابی، مدارک تحصیلی دانشگاه های کشور اوکراین و ارمنستان از سال 2010 در گروه علوم پزشکی از درجه اعتبار ساقط است.

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گفت: وضعیت کیفیت آموزشی ، دانشگاه های خارجی در گروه پزشکی به طور جدی در حال بررسی است و این مسئله در ارزشیابی مدارک ناشی از این دانشگاهها موثر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها