علیخانی تشریح کرد

جزئیات طرح وحدت ملی

نماینده شاخص فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه طرح وحدت ملی از سوی عقلای اصولگرایان همچون باهنر ، عسگراولادی، حدادعادل و میرسلیم ارائه شده ، جزئیات این طرح را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۸۷۹۷۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،قدرت الله علیخانی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران درخصوص طرح وحدت ملی گفت: برخی از عقلای اصولگرایان به آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از وجود طرحی برای وحدت ملی خبر دادند و آقای هاشمی رفسنجانی نیز اعلام کرد درصورتی که مقام معظم رهبری صلاح بدانند به این طرح کمک خواهم کرد.

وی افزود: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد که این طرح هم اکنون به مقام معظم رهبری تحویل داده شد و اگر ایشان صلاح بدانند طرح را به جریان خواهند انداخت و اگر صلاح ندانستند طرح کنار گذاشته می شود.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس با اشاره به اظهار نظرهای مختلف درخصوص طرح مذکور گفت: هر کس می تواند نظر خود را در خصوص این طرح اعلام کند اما من از همه علاقه‌مندان به نظام و رهبری می خواهم کمی تامل کنند تا نظر مقام معظم رهبری در این زمینه مشخص شود.

علیخانی اضافه کرد:‌ اگر مجوزی برای اجرای طرح مذکور داده شود قطعا عقلای اصلاح طلب نیز دور هم جمع خواهند شد تا طرحی را در این زمینه ارائه کنند.

 وی تاکید کرد:‌ تنها راستی ها نمی توانند برای اداره کشور طرح ارائه کنند بلکه متعادلین اصلاح طلب نیز طرحی ارائه خواهند کرد تا نسخه ای دوطرفه برای مصلحت نظام پیچیده شود.

یوسف اسدی - خبرنگارجام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها