معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ گردشگری و توریسم در سطح شهر تهران اقدام به آموزش رایگان صنعت گردشگری به شهروندان علاقمند تحت عنوان "بلد محلی" کرده ایم .
کد خبر: ۲۸۷۹۰۰

به گزارش مهر، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با اعلام این خبر افزود : با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده با سازمان میراث فرهنگی کلاسهای آموزش گردشگری شهر تهران را به صورت رایگان  در سطح منطقه 3 برگزار خواهیم کرد .

وی افزود: در مرحله اول با توجه به هماهنگیهای صورت پذیرفته با سازمان دانش آموزی شهر تهران به 200 نفر از فرهنگیان علاقمند طی 120 ساعت آموزش رایگان  گردشگری ارائه داده خواهد شد ودر پایان این دوره آموزشی گواهینامه معتبر از سوی شهرداری منطقه 3  و سازمان میراث فرهنگی به آنان اعطا خواهد شد.

منیعی در رابطه با پیش بینی  تعداد کلاسهای برگزار شده تا پایان سال گفت: بنا داریم با توجه به استقبال به عمل آمده از سوی شهروندان تا پایان سال سه دوره آموزش گردشگری برگزار کنیم.

 وی هدف از این طرح را توسعه فرهنگ توریسم و شناسایی محلات گردشگری به شهروندان تهرانی  با رویکرد اشتغال زایی عنوان کرد.

 منیعی گفت : علاقمندان جهت شرکت در دوره های آموزش گردشگری می توانند با مرکز توسعه کار آفرینی شهرداری منطقه 3 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها