جلوگیری در ارسال اشتباهی ایمیل

سرویس خطاگیر جی میل عرضه شد

گوگل سرویس جدیدی را برای سیستم پست الکترونیک خود عرضه کرده است که از خطاهای ایجاد شده در ارسال ایمیل به مقصدهای اشتباه جلوگیری می کند.
کد خبر: ۲۸۷۸۹۲

ارتباطات آنلاین به کاربران این امکان را می دهد که تماس های زیادی را با افراد مختلف داشته باشند این افراد شامل دوستان ، خویشاوندان ، همکاران و روسا می شوند.

بارها برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده است که در ارسال یک ایمیل دچار اشتباه شوند و برای مثال یک ایمیل شخصی را برای رئیس خود ارسال کنند این خطا در برخی موارد حتی می تواند آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

به همین منظور «جی میل» ، پست الکترونیک گوگل سرویس جدیدی را به نام Got the wrong Bob عرضه کرده است این سرویس کمک می کند کاربر در ارسال ایمیلهای خود دچار خطا نشود.

این سرویس تمام گروههای افرادی که برای آنها به صورت منفرد ایمیل ارسال می شود را بررسی کرده و آنها را براساس نوع ایمیل هایی که کاربر با این افراد مبادله می کند دسته بندی می کند.

براساس گزارش پی سی وورد ، برای مثال اگر به طور تصادفی آدرس پست الکترونیک رئیس کاربر وارد گروه افرادی شود که معمولا ایمیل های دعوت به جشن ها برای آنها ارسال می شود ، «جی میل» با کمک این سرویس جدید از کاربر می خواهد که در خصوص ارسال ایمیل به این آدرس دقت بیشتری کند.

این کمک می تواند از ارتکاب خطاها و موقعیت های دشوار مثل ارسال عکس ها و پیامهای شخصی به مقصد اشتباه جلوگیری کند. 

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها