صدرنشینی سپاهان در دقیقه 90

پرسپولیس رکورددار مساوی در لیگ شد

گروه ورزش: حالا دیگر حرف‌های روحیه‌بخش حاج حبیب کاشانی هم برای پیروز شدن پرسپولیس افاقه نمی‌کند تا این تیم با حالتی کجدار و مریز در لیگ نهم طی طریق ‌کند. قرمزها در روزی که انتظار می‌رفت با بهره‌گیری از شرایط میزبانی، دردسر زیادی برای کسب 3 امتیاز بازی با ملوان نداشته باشند، باز هم با ترکیبی تازه، همان نمایش سردرگم چند بازی اخیر خود را به نمایش گذاشتند تا این بار برای کسب تساوی دیگر، دلخوش به حرکت مجتبی زارعی در دقیقه 85 باشند؛ حرکتی که منجر به خطای پنالتی و زدن گل تساوی توسط هوار محمد شد.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۳

کرانچار که پس از 12 هفته همچنان مشغول جابه‌جا کردن بازیکنان و استفاده از ترکیب‌های جدید است، در این بازی هم نتوانست آن تیم مورد نظرش را روانه میدان کند تا مشکلات پرسپولیس پس از گل برتری ملوانان چندین برابر هم بشود.

شاگردان محمد احمدزاده که از ابتدای بازی نمایش بسته‌ای را مقابل حریف سرشناس خود ارائه کردند، پس از آن‌که در معدود موقعیت‌هایشان در دقیقه 44، توسط محمد حیدری صاحب گل برتری شدند، بازی بسته خود را با تاکتیک اتلاف وقت درآمیختند تا پرسپولیسی‌ها این بار عصبی‌تر از همیشه به دنبال فرار از شکست باشند.

البته این بار، برخلاف بازی‌های قبل، زدن گل تساوی هم نتوانست هواداران پرسپولیس را راضی کند و آنها که می‌دیدند تیمشان حالا رکورددار تساوی در لیگ نهم است، از مربی گرفته تا بازیکنان، همه را با شعارهایشان مورد خطاب قرار دادند.

پرسپولیس دیروز برای هشتمین بار طی 12 هفته گذشته، تن به تساوی داد تا با کسب تنها3 پیروزی هیچ نشانی از یک تیم مدعی قهرمانی نداشته باشد. این درحالی است که حبیب کاشانی قبل از هر بازی با این جمله روحیه‌بخش که تیمش در مسیر قهرمانی حرکت ‌می‌کند، قصد دارد به نوعی روند ناکامی‌های تیمش را تغییر دهد. سرپرست این روزهای پرسپولیس، پس از تساوی خانگی دیروز، مشکل اصلی قرمزها را عدم همدلی خواند و گفت: «مشکل بین نیمکت و مربی است. باید رفاقت در این تیم زنده شود. من برای این‌که این رفاقت زنده شود، نیاز به زمان دارم. شاید اعتماد بین مربی و بازیکن از بین رفته باشد. تیم باید یکدست شود؛ حتی بین بازیکنان ذخیره و اصلی هم باید این اتحاد به‌وجود آید.»

کاشانی به هواداران پرسپولیس حق داد که بابت این نتایج به شدت ناراحت باشند. او همچنین تاکید کرد: بردن در زمین حاصل نمی‌شود مگر این‌که بازیکنان در زمین سماجت بیشتری داشته باشند و بخواهند که برنده باشند.

صدرنشینی سپاهان

در روزی که ذوب‌آهن پس از هفته‌ها طعم تلخ شکست در اصفهان را چشید، سپاهان هم به اولین 3 امتیاز خارج از خانه خود با امیر قلعه‌نویی رسید تا به لطف گل دقیقه 90 مهاجم عراقی‌اش، در آخرین ثانیه به صدر جدول لیگ تکیه بزند.

سپاهان درحالی مقابل شاهین بوشهر به برتری رسید که ابتدا احمد پوری در دقیقه 24 برای شاهین گلزنی کرده بود، اما عمادرضا در دقایق 71 و 90 بازی باخته را برای سپاهان با 3 امتیاز شیرین عوض کرد.

این شرایط برای دیگر تیم اصفهانی کامل برعکس بود و شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در حالی که با گل دقیقه 3 اسماعیل فرهادی از راه‌آهن جلو بودند، 2 بار در دقایق 10 و 54 توسط عیسی ترائوره و ایمان حیدری دروازه خود را باز شده دیدند.

دیروز مس کرمان هم با گل‌های لوسیانو ادینهو (36) و مهدی رجب‌زاده (87) از سد فولاد گذشت تا این تیم با مجید جلالی هم به نوار ناکامی‌هایش ادامه دهد.

امروز و در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم 5 بازی برگزار می‌شود که بی‌شک حساس‌ترین آنها جدال استقلال و پاس در همدان است. استقلال هفته گذشته اولین شکست فصل خود را در ورزشگاه آزادی پذیرفت تا شاگردان مرفاوی در صدر جدول احساس خطر کنند. استقلال به خوبی می‌داند برای این‌که صدر جدول را از دست ندهد، مقابل پاس محکوم به پیروزی است. در مقابل پاس هم اولین بازی خود را با مربیگری مدیرروستا در همدان برگزار می‌کند و این مربی برای این‌که ثابت کند تساوی هفته گذشته برابر پیکان در قزوین اتفاقی نبوده به دنبال پیروزی است.

برنامه کامل بازی‌های امروز در زیر آمده است:

پاس -‌ استقلال (ورزشگاه قدس همدان -‌ ساعت 45/14)

ابومسلم -‌ سایپا (ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد -‌ ساعت 45/14)

استقلال اهواز - مقاومت سپاسی (ورزشگاه تختی اهواز - ‌ ساعت 45/16)

استیل‌آذین - تراکتورسازی (ورزشگاه تختی - ساعت 50/16)

صبا - پیکان (ورزشگاه یادگار امام قم -‌ ساعت 55/16)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها