ایسنا: رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی که هم‌اینک در زندان شهر «زوریخ» کشور سوئیس به سر می‌برد، با همکاری «رابرت هریس» خالق کتاب و فیلمنامه «روح»، مراحل فنی فیلم اخیر خود «روح» را به انجام می‌رساند. هریس نویسنده رمان‌های تاریخی چون «سرزمین پدری» اخیرا اعلام کرده است، پولانسکی جزئیات فنی و آماده‌سازی فیلم جدیدش را از سلول خود به وی اطلاع می‌دهد تا آن را برای نخستین نمایش جهانی در جشنواره‌ فیلم برلین در فوریه (بهمن) آماده کند.
کد خبر: ۲۸۷۸۳۷

«همدست»‌های ردفورد شناخته شدند

مهر: جاستین لانگ، تام ویلیکینسن، ایوان ریچل وود و کوین کلاین به جمع بازیگران درام تاریخی «همدست» پیوستند که رابرت ردفورد آن را براساس داستان ترور آبراهام لینکلن می‌سازد. هالیوود ریپورتر اعلام کرد، ردفورد که آخرین بار روی صندلی کارگردانی «شیرها برای بره‌ها» نشسته، «همدست» را با فیلمنامه جیمز سالومون، نویسنده آمریکایی می‌سازد و رابین رایت پن در آن نقش مری سورات را بازی می‌کند؛ تنها زنی که در گروه توطئه‌کننده برای قتل رئیس‌جمهوری وقت ایالات متحده مشارکت داشت.

فرانسه و ایتالیا باهم انیمیشن می‌سازند

فارس: صنعت سینمای فرانسه با کمک‌ همکاران ایتالیایی خود، قصد تولید یک فیلم سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی را دارد که قصه‌ای مشابه خواهند داشت.این مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی «داوینچی بل‌ها» نام دارد. شرکت فرانسوی «مون اسکوپ» که متخصص ساخت انیمیشن است، برای تولید انیمیشن جدید خود از همکاری شرکت ایتالیایی«نیو نتوورک» بهره می‌گیرد و انیمیشن «داوینچی بل‌ها» به صورت دو بعدی و سنتی تهیه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها