رئیس مرکز آمار ایران اعلام کرد؛ افرادی که نسبت به تکمیل فرم اطلاعات اقتصادی خانوار اقدام نکرده اند، پس از تصویب لایحه هدفمند کردن یارانه ها در مجلس و اعلام عمومی می توانند فرم مربوطه را تکمیل کنند.
کد خبر: ۲۸۷۷۵۲

محمد مدد در گفتگو با مهر گفت: پس از تصویب لایحه هدفمند کرد یارانه ها در مجلس، کار هدفمند کردن یارانه ها وارد فاز جدیدی می شود، به نحوی که برای تکمیل اقدامات انجام شده، با اعلام عمومی که انجام خواهد شد، افرادی که نسبت به تکمیل فرمهای اطلاعات اقتصادی خانوار اقدام نکرده اند، می توانند فرمهای مربوطه را پرکنند.


رئیس مرکز آمار ایران از اجرای دو طرح آماری از طریق تلفن همراه (SMS) خبرداد و افزود: این روش در بخش مصالح ساختمانی و شاخص قیمت‌ها اجرایی شده است.


وی با بیان اینکه در مجموع 6 طرح آماری از طریق موبایل اجرایی خواهد شد، ادامه داد: چند طرح آماری دیگر نیز از طریق سیستم موبایل تا پایان سال به انجام خواهد رسید.


مدد در مورد مرجع اعلام نرخ تورم نیز گفت: قرار بود جلسه ای میان سه دستگاه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، مرکز آمار و بانک مرکزی برگزار تا در این مورد تصمیم گیری شود که هنوز این جلسه برگزار نشده است.


وی خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی در این جلسه، باید برای تصویب به هیئت دولت ارائه شود.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها