مدیر کل راه آهن اصفهان آخرین وضعیت مجروحان قطار حادثه ‌دیده تهران - کرمان، دلایل حادثه و اقدامات انجام شده برای بازسازی سریع این مسیر ریلی را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۸۷۷۱۲

بهروز تاکی در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: قطار مسافربری تهران - کرمان که در ساعت 18:25 روز گذشته از تهران به مقصد کرمان در حال حرکت بود در ساعت 21 در محل شورآب حوالی روستای آب‌شیرین کاشان دچار حادثه شد و 3 واگن آن از ریل خارج شد.

وی تاکید کرد: این 3 واگن شامل یک سالن مسافربری، یک واگن موتورخانه و یک موتور حمل خودرو بود.

تاکی با بیان اینکه در این سانحه تنها 19 نفر از مسافران دچار جراحت شدند خاطرنشان کرد: هر 19 مسافر زخمی این حادثه در اورژانس شهرستان کاشان پذیرش شدند که مداوای 15نفر به صورت سرپایی انجام شد و 4 مسافر برای مداوای بیشتر در بیمارستان بستری شدند.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان امدادی، هلال احمر، فرمانداری و شهرداری شهرستان کاشان به خاطر حضور سریع و به موقع در محل حادثه تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این سانحه تمامی مسافران به مسجد مشکات در شهرستان کاشان منتقل شدند و پس از پذیرایی و صرف شام، تعداد 10 اتوبوس برای انتقال مسافران به استان‌های تهران و کرمان در اختیار آنها قرار گرفت.

مدیر کل راه‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: بسته به انتخاب مسافران تعداد کثیری از آنان توسط 8 اتوبوس به استان کرمان و 18 نفر از آنان توسط یک اتوبوس به استان تهران منتقل شدند.

تاکی با بیان اینکه یک طرف لوکومتیو قطار مسافربری مذکور از ریل خارج شده است گفت: این مسیر ریلی ظرف یک دو ساعت آینده باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: بررسی علت اصلی وقوع این حادثه توسط کمیسیون رسیدگی به سوانح راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها