پلیس آگاهی جزیره کیش با بررسی اسناد و مدارک موفق به کشف اختلاس میلیاردی در یکی از شعب بانک‌ها و دستگیری متهم شد.
کد خبر: ۲۸۷۶۸۵

به گزارش ایسنا، سرهنگ اکرمی رییس پلیس آگاهی جزیره کیش با بیان این خبر، افزود: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اختلاس در یکی از شعب بانک‌ها با توجه به اهمیت موضوع اکیپ زبده‌ای از کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی وارد عمل شدند و موضوع را پیگیری و با بررسی اسناد و مدارک و تحقیقات اولیه در این خصوص مشخص شد که کارمند یکی از شعب با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود مبالغ زیادی را به نفع خود برداشت کرده است. کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم اقدام به شناسایی و دستیگری متهمه با هویت «ن ر» کردند.

وی افزود: پس از دستگیری و انتقال متهمه به اداره آگاهی، وی در تحقیقات اولیه منکر موضوع اختلاس شد و چون اختلاس به طرز ماهرانه‌ای با سندسازی صورت گرفته بود، انجام آن را به یکی از همکاران خود نسبت می‌داد. اما کارآگاهان با ارائه اسناد و مدارکی که ثابت می‌کرد، انجام اختلاس توسط فرد دستگیر شده صورت گرفته راه انکار را بر وی بستند و وی ناچار به بزه انتسابی اقرار و اظهار کرد که چون راغب زندگی بهتر بودم و از عواقب اختلاس اطلاعی نداشتم، طی دو مرحله مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال را با ترفندی خاص از بانک خارج و با تنظیم سند و مدرک جوری وانمود کردم که یکی از همکارانم مرتکب این عمل شده، اما موفق نشده و نهایتا اسیر دقت کارآگاهان شدم.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ اکرمی گفت: در خاتمه مبلغ اختلاس شده توسط متهم به بانک مسترد شد، اما پرونده‌ کماکان در دادگستری عمومی جزیره کیش باز و تحت بررسی و پیگرد قضایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها