نماینده وزن پنجم تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست مقابل حریفی از کانادا از دور مسابقات جهانی حذف شد تا شانس قهرمانی تیم ایران در این رقابت‌ها کمرنگ شود.
کد خبر: ۲۸۷۶۷۶

به گزارش مهر ، علیرضا نصرآزادانی در وزن پنجم (74- کیلوگرم) مسابقات جهانی دانمارک با شکست مقابل حریفی از کانادا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند.

وی دور اول مبارزه در این وزن را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس «سباستین کریسمانیچ» از آرژانتین (10 بر8) ، «رودریگوئز» از پرتغال (8 بر صفر) و «تاسی هوجو» از ژاپن (8 بر صفر) را در سه بازی متوالی شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

نصر در این مرحله به دیدار «پاتوین ماکسیم» از کانادا رفت. این مبارزه بسیار دیدنی و جذاب دنبال شد که در نهایت با شکست نماینده کشورمان به اتمام رسید. راند اول این مبارزه را نصر با ضربه روی سر و صورت حریف و کسب امتیاز آغاز کرد اما ماکسیم که به خوبی مبارزات قبلی نصر را آنالیز کرده بود امتیازات عقب افتاده را خیلی زود جبران کرد و با نتیجه 7 بر 4 پیش افتاد.

در راند دوم هم این حریف کانادایی بود که برتری خود را حفظ کرد و تلاش نصر برای جبران اختلاف امتیاز به جایی نرسید و این راند هم با نتیجه 14 بر 11 به سود ماکسیم خاتمه یافت. نماینده ایران در راند سوم در همان ابتدای مبارزه با اجرایی تکنیک سه امتیاز گرفت و نتیجه را به تساوی کشاند. نصر تا پایان مبارزه را اداره کرد تا راند طلایی چهره فرد پیروز را مشخص کند.

در راند طلایی هر دو تکواندوکار اقدام به اجرایی تکنیک کردند اما این ماکسیم کانادایی بود که امتیاز پیروزی بخش را به نام خود نوشت تا پیروز از میدان خارج شود.

با ثبت این نتیجه و ناکامی نصر از صعود به مرحله نیمه نهایی شانس قهرمانی تیم کشورمان در نوزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان کمرنگ شد.

در حال حاضر تیم کشورمان صدرنشین جدول رده بندی مسابقات است اما اگر تکواندوکار کره‌ای به دیدار نهایی وزن پنجم راه یابد، تیم ملی این کشور بر سکوی قهرمانی خواهد ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها