دکتر علیرضا علی‌احمدی درخصوص تغییرات در اموال ودارایی هایش در پایان دوره وزارت آموزش و پرورش، این تغییرات را توضیح داد.
کد خبر: ۲۸۷۵۶۸

به گزارش جام جم آنلاین وی در پاسخ به سوال پایگاه اطلاع رسانی دولت در این باره گفت: طی 21 ماه دوران سرپرستی و وزارت در وزارت آموزش و پرورش، وی هیچگونه رابطه مالی و در آمدی با وزارتخانه آموزش و پرورش نداشته و طی این مدت فقط از طریق دانشگاه طبق روال یک عضو هیات علمی حق الزحمه معلمی خویش را دریافت می کرده است.

علی احمدی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است.

وی درباره تغییرات وضعیت دارائیهای خود و اعضای خانواده اش قبل از تصدی وزارت آموزش و پرورش و بعد از آن اظهار داشت: برای احداث بنایی در یک زمین کشاورزی در روستای حاجی آباد از توابع تهران مبلغی بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شد که سهم اینجانب و همسرم نصف این مبلغ سرمایه گذاری است که از محل حقوق هیات علمی اینجانب و همسرم تامین شده است.

وزیر سابق آموزش و پرورش یادآور شد که یک خط تلفن همراه که در دوران مسئولیت قبلی(ریاست دانشگاه پیام نور) در اختیار وی بوده است، با پرداخت مبلغ پانصد و پنجاه هزار تومان به حساب دولت، طبق مقرارت به وی منتقل شده است.

سهام عدالت که اعضای هیات علمی همه دانشگاهها مشمول دریافت آن بوده اند و حدود5میلیون تومان معادل ریالی هدایای دریافت شده از دولت به مناسبت اعیاد مختلف، از جمله تغییرات صورت گرفته در اموال و دارایی وی در پایان دوره تصدی وزارت آموزش و پرورش نسبت به پیش از تصدی پست وزارت است.

علی‌احمدی با اشاره به انتشارات تولید دانش و فصلنامه مدیریت فردا که از قبل از دوران تصدی وزارت- از سال1382- تحت نظر وی مدیریت می شده است، تاکید کرد که تغییرات حسابهای جاری متعلق به این مجموعه ها نیز عادی و طبق روال بوده است که مشروح آن به استحضار رئیس قوه قضائیه رسیده است.

وزیرسابق آموزش و پرورش همچنین خرید یک خط تلفن همراه ایرانسل برای فرزند دانش آموز خود را دیگر تغییر صورت گرفته در فهرست اموال و دارایی های خانواده اش اعلام کرد.

علی‌احمدی تاکید کرد که منزل مسکونی شخصی وی از سال1383 یک آپارتمان  واقع در یک مجتمع مسکونی در لویزان است و با مشارکت تعدادی از استادان دانشگاه ساخته شده که وی و خانواده اش از آن سال در این آپارتمان ساکن هستند.

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم پیش از این بر اساس اصل 142قانون اساسی فهرست و جزئیات اموال خود و خانواده اش را به رئیس قوه قضائیه اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها