تکواندوی قهرمانی جهان - دانمارک

کرمی به مدال برنز قناعت کرد

سرگروه تیم ملی تکواندو ایران با شکست مقابل حریفی از ترکیه از رسیدن به دیدار نهایی وزن هفتم مسابقات جهانی دانمارک بازماند و به مدال برنز قناعت کرد.
کد خبر: ۲۸۷۵۱۴

به گزارش مهر، دقایقی پیش در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های وزن هفتم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که در کپنهاگ جریان دارد، یوسف کرمی در یک فینال زودرس به مصاف "بحری تانریکلو" دارنده نشان نقره المپیک 2004 آتن، برنز المپیک 2008 و طلای جهانی 2007 از ترکیه رفت و با شکست 5 بر 2 مقابل این حریف قدرتمند به نشان برنز جهان قناعت کرد.

تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی کشورمان در همان ابتدای مبارزه با ضربه به سر حریف ترکیه‌ای 3 امتیاز به نام خود ثبت کرد. ثبت این 3 امتیاز اعتراض مربیان ترکیه را به دنبال داشت که باعث بازبینی فیلم مسابقه شد. داوران پس از بررسی فیلم اعتراض ترکها را پذیرفته و امتیازات کرمی را پاک کردند. در ادامه مبارزه بحری 2 امتیاز کسب کرد و راند اول را به سود خود خاتمه داد.

کرمی برای آغاز راند دوم عجله داشت و قبل از پایان وقت استراحت به روی "شی هاپ چانگ" برگشت. در این راند دو تکواندوکار پر تلاش ظاهر شدند ولی این "بحری" ترک بود که امتیازات بیشتری کسب کرد و در پایان راند دوم به برتری 4 بر یک رسید.

در راند سوم کرمی سخت تلاش کرد تا اختلاف امتیازات را کاهش دهد ولی در نهایت با نتیجه 5 بر 2 بازنده از زمین مبارزه خارج شد و به نشان برنز جهان قناعت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها