هفته نهم بوندس لیگا

و باز هم غیبت مهدوی کیا

در هفته نهم رقابت‌های بوندس‌لیگا اینتراخت فرانکفورت میزبان هانوفر بود و در نهایت توانست این تیم را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد. نام مهدی مهدوی کیا بازیکن ایرانی اینتراخت در این دیدار در فهرست بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین اینتراخت دیده نمی‌شد.
کد خبر: ۲۸۷۵۰۶

به گزارش ایسنا، عصر امروز (شنبه) هفته نهم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های آلمان(بوندس‌لیگا)  با انجام شش دیدار، آغاز شد.

در این رقابت‌ها بایرن مونیخ مهمان فرایبورگ بود و در نهایت توانست این تیم را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد. این پیروزی در حالی برای شاگردان لوییس فان خال به دست آمد که مهاجمان نامدار بایرن همچون لوکا تونی و میروسلاو کلوزه و یا در ادامه ماریو گومس در این مسابقه در گلزنی ناموفق بودند و شاید اگر گل به خودی بازیکنان فرایبورگ نبود، این پیروزی برای بایرن به دست نمی‌آمد.

در این بازی مولر (42) و چا (68، گل به خودی) برای تیم مونیخی گلزنی کردند. تک گل فرایبورگ میزبان هم در دقیقه 90 و توسط رایزینگر به ثمر رسید.

در دیگر رقابت‌ها وردربرمن 2 بر صفر از سد هوفنهایم گذشت.‌ شالکه هم در خانه اشتوتگارت دست به کاری بزرگ زد و این تیم را 2 بر یک شکست داد. کلن هم در ورزشگاه خانگی‌اش با یک گل از سد ماینس گذشت. هرتابرلین هم در ادامه ناکامی‌های اخیر خود بار دیگر تن به شکست داد و در خانه نورنبرگ با 3 گل مغلوب این تیم شد.

رقابت‌های عصر شنبه با انجام دیداری حساس میان صدرنشینان فوتبال آلمان پیگیری می‌شود. در این مسابقه هامبورگ و بایرلورکوزن به دیدار هم می‌روند. برنده این دیدار میان دو تیم 20 امتیازی و صدرنشین حال حاضر بوندس‌لیگا می‌تواند به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها جای بگیرد.

هفته نهم رقابت‌های بوندس لیگا عصر یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد در این دو مسابقه ولفسبورگ مدافع عنوان قهرمانی میزبانی بورسیا مونشن گلادباخ خواهد بود و در دیگر دیدار یکشنبه بورسیا دورتموند میزبان وحید هاشمیان و هم‌تیمی‌هایش در بوخوم خواهد بود.

در جدول رقابت‌ها بایر لورکوزن، هامبورگ با 20 امتیاز از 8 بازی همچنان صدرنشین هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها