مهر: محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به این‌که هفته گذشته در نشستی با مدیران تیم پرسپولیس موافقت خود را برای اضافه شدن این تیم به جدول مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام کرده بود، گفت: قرار بود مدیران پرسپولیس تا پیش از هفته دوم بازی‌ها و البته پس از طی کردن مراحل قانونی تعیین شده از سوی سازمان تربیت بدنی مبنی بر انتخاب پسوند مناسب، ثبت نام نهایی خود را انجام دهند، بنابراین تا ساعت 18 سه‌شنبه (21 مهر) برای ثبت‌نام از تیم پرسپولیس و اضافه کردن این تیم به جمع لیگ برتری‌های امسال صبر کردیم، اما هیچ اقدامی ‌از سوی مسوولان مربوط انجام نشد و حضور پرسپولیس به خودی خود منتفی شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۷۴

عالمیان در راه مسابقات جهانی کلمبیا

جام‌جم: نوشاد عالمیان به دعوت فدراسیون جهانی از 18 تا 25 آذر در هفتمین دوره رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی جوانان جهان در کلمبیا شرکت می‌کند. در این مسابقات قرار است 96 نفر در بخش انفرادی و 16 تیم در بخش تیمی‌حضور داشته باشند تا رقابت‌های خود را در انفرادی، دوبل، میکس دوبل و تیمی ‌و در 2 قسمت دختران و پسران برگزار کنند.

خرم‌آباد میزبان فرنگی‌کاران کشور

جام‌جم: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور از امروز در خرم آباد و در غیاب نفرات اعزامی‌ به مسابقات جهانی دانمارک آغاز می‌شود. امروز کشتی‌گیران اوزان 60 ، 74 و 96 و فردا کشتی‌گیران اوزان 55 ، 66 ، 84 و 120 کیلوگرم زیر نظر ناصر نوربخش، رحیم علی‌آبادی، محمد بنا و حسام‌الدین جعفری اعضای کمیته فنی به رقابت می‌پردازند تا با تشخیص آنها، تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام شود.

شناخت جوانان برتر دوومیدانی

جام‌جم: آخرین مرحله لیگ دوومیدانی جوانان باشگاه‌های کشور که با حضور 212 ورزشکار از 23 تیم در اهواز آغاز شده بود با قهرمانی تیم گاز خراسان رضوی به پایان رسید و در 100متر: تفتیان از خراسان‌ رضوی، در 110 متر با مانع: مردانی‌زاده از خراسان رضوی، در پرش طول: قائدزاده از بوشهر، در 400 متر: قلیچی از خراسان رضوی، در 1500 متر: فریسات از تیم شلمچه، در4 در 100 متر امدادی: تیم خراسان رضوی، در5000 متر: کیهانی از خراسان رضوی، در پرتاب نیزه: خادمی ‌از یاسوج، در پرتاب وزنه: صابری از ذوب‌آهن، در پیاده‌روی: زورآوند از ذوب‌آهن، درپرتاب چکش: قلعه‌نویی از ذوب‌آهن، در پرش سه گام: صدیق از مازندران، در400 متر با مانع: شفاف از خراسان رضوی، در 3000 متر با مانع: کیهانی از گاز خراسان رضوی، در 4 در400 متر: تیم ذوب آهن، در پرتاب دیسک: نیاجو از ابهر و در پرش ارتفاع: قنبری از تیم شهید کچوری صاحب عناوین برتر شدند.

بررسی مطالبات والیبالیست‌ها در کمیته انضباطی

جام‌جم: مطالبات والیبالیست‌ها از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های مختلف، موضوع اصلی نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال خواهد بود. این جلسه دوشنبه هفته آینده تشکیل خواهد شد تا درخصوص شکایت محسن عندلیب از باشگاه سایپا، شکایت باشگاه گنبد کاووس از فرهاد قائمی‌ و ابراهیم چابکیان و هیات والیبال خراسان رضوی و همچنین شکایت جمعی از نوجوانان و جوانان پیکان از این باشگاه تصمیم‌گیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها