گروه رسانه: شبکه‌های مختلف رادیو در هفته آینده نمیاش‌های مختلفی را به آنتن پخش خواهند سپرد. «رینگ» نام نمایشی است که آن را ندا هنگامی برای پخش از برنامه از زمان تا نمایش که از شنبه تا جمعه ساعت 30/21 از شبکه فرهنگ پخش می‌شود، کارگردانی کرده است.
کد خبر: ۲۸۷۴۱۳

«رینگ» داستان جوانی به نام جوبنا پارت است که در عالم موسیقی نوازنده موفقی است. او به قصد این که خودش را اثبات کند، به بوکسوری روی می‌آورد اما پدرش از این تغییر رویه در زندگی او راضی نیست.

علی تاجمیر و احمد گنجی بازیگران نمایش رینگ هستند. در تهیه این نمایش نادر برهانی‌مرند (سردبیر) ماهداد توکلی (تهیه‌کننده)، علیرضا غنچی فشکی( نویسنده)، رضا طاهری (صدابردار)، فرشاد آذرنیا (افکتور) همکاری کرده‌اند.

شبکه رادیویی جوان هم هفته دیگر نمایش «آژیلوف» را پخش خواهد کرد. آژیلوف به نویسندگی سیدحسن حسینی داستان فردی به نام آژیلوف را روایت می‌کند، شوالیه‌ای به نام تورسیمونه آژیلوف را در برابر شارلمانی امپراتور فرانسه متهم می‌کند که ندانسته زنی را که مادر توریسموند بوده، به نام یک دوشیزه نجات داده و معرفی کرده است و در ازای این کار به‌ناحق پاداش شوالیه‌گری دریافت کرده است. این امر باعث می‌شود آژیلوف برای کشف حقیقت و یافتن این زن که نامش سوفرونی است، دست به سفر بزند.

علی عمرانی، رضا عمرانی و هین نثری بازیگران این نمایش هستند.

آژیلوف را آشامحرابی کارگردانی و فاطمه دلیری (سردبیر)، محمد مهاجر (تهیه‌کننده)، فرشاد آذرنیا (افکتور)، علی حاجی‌نوروزی (صدابردار) نیز همکاری کرده‌اند.

این نمایش از شنبه تا پنجشنبه هفته دیگر ساعت 30/23 از شبکه جوان پخش خواهد شد.

رادیو ایران نیز هفته دیگر ساعت 22 در برنامه قصه شب، نمایش ژان کوچک را پخش خواهد کرد.

ژان کوچک برداشت مختصری از رمان معروف ژان کریستف، رومن رولان است که در واقع داستان زندگی بتهوون نوازنده و آهنگساز معروف را روایت می‌کند.

ژان در خانه‌ای محقر متولد شده است، پدرش نوازنده‌ای مشهور بوده که حالا به شرابخواری روی آورده است. به این ترتیب ژان به پدربزرگش وابسته می‌شود و در سایه حمایت‌های او عضو انجمن موسیقی کار می‌شود.

احمد گنجی، فریدون محرابی و نگین خواجه‌نصیر بازیگران این نمایش رادیویی هستند. ژان کوچک را خسرو فرخزادی کارگردانی کرده است. در تهیه این نمایش مهدی شرفی (سردبیر)، عذرا وکیلی (تهیه‌کننده)، محمدرضا قبادی‌فر (افکتور)، علی حاجی‌نوروزی (صدابردار) و رضا کاووسی (نویسنده) همکاری داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها