همزمان با سراسر کشور صبح امروز شنبه زنگ پیوند اولیا و مربیان در مدارس استان فارس نواخته شد.
کد خبر: ۲۸۷۳۶۹

به گزارش خبرنگار جام جم در شیراز سیده صدیقه مرتضوی رییس گروه آموزش خانواده سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان  وزارت آموزش وپرورش  در مراسم نمادین این روز که در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد زهرای اطهر (س) نواخته شد ، گفت: اولیای دانش آموزان باید با تعامل مناسب بین دبیران ومدیران مدرسه در تربیت دانش آموزان نقش موثری داشته باشند.

رییس گروه آموزش خانواده سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش افزود: یکی از مهمترین برنامه های گروه آموزش خانواده سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش مشارکت اولیای مدرسه وهمکاری آنان با مدیران و دبیران برای تربیت دانش آموزان است.

مرتضوی با اشاره به اینکه مدیران و دبیران با برنامه ریزی مناسب می توانند زمینه حضور اولیا را در مدارس فراهم کنند ، گفت: مهمترین شاخص برای پیوند اولیا و مربیان استفاده  از اندیشه ، نبوغ و خلاقیت آنان برای رشد تعلیم و تربیت است.دختران دانش آموز به عنوان رابطین مدرسه باید بر حضور اولیا در مدرسه تاکید داشته باشند.

معاون نظارت ،عملکرد و هماهنگی سازمان آموزش پرورش فارس ،همراهی اولیا ومربیان را برای رشد وشکوفایی دانش آموزان در تعلیم وتریبت  تاثیر گذار دانست.

محمدحسین خواجه زاده  افزود: برای رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان نیاز به تعامل  وهماهنگی  مدیران ودبیران با اولیا و با هدف و برنامه ریزی مشخص است.

شیراز خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها