یوسفی، یک بازنشسته: بلیت قطار 4 تخته عادی مشهد، 7300 تومان بود، ولی چند روزی است به 18 هزار تومان افزایش یافته است، این در حالی است که نه به سرویس‌دهی قطار افزوده شده و نه به کیفیت آن. عباس رحمی از بروجرد: اجرای طرح حذف یارانه‌ها، چیزی جز تورم در پی نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۷۳۵۸

محمد محمدی از شاهین شهر: بوستان فردوسی واقع در خیابان فردوسی این شهرستان پاتوق اراذل و اوباش شده است.

یک شهروند از کرج: بهزیستی حقوق این ماه مددجویان را پرداخت نکرده است و تاکنون از بن ماه رمضان هم خبری نیست.

جلیل محبی از نهاوند: چرا داروخانه‌ها به ازای هر نسخه پیچیدن، مبلغ 800 تومان حق فنی دریافت می‌کنند.

طاهری از مارلیک: منطقه سر آسیاب ملارد فاقد پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح خیابان‌هاست، از مسوولان ذی‌صلاح درخواست رسیدگی دارم.

یک فرهنگی از تهران: در نظام پرداخت هماهنگ به معاونان و مدیران مدارس که هفته‌ای 36 ساعت مشغول به کارند و تعطیلات تابستان هم باید در مدرسه حضور یابند، توجه خاصی نشده است.

لطفی از تهران: مسوولان قطار شهری اعلام کرده‌اند هرقطار در طول 3 دقیقه به مسافران سرویس می‌دهد، در حالی که قطار‌های طرشت ‌ صادقیه این زمان را رعایت نمی‌کنند.

عظیمی از تهران: در بوستان صلح و دوستی واقع در حکیمیه تهرانپارس، 4 خودروی سنگین پارک می‌کنند و رانندگان این خودروها هر شب خودروهای خود را می‌شویند، حال از شهرداری منطقه 4 درخواست دارم نسبت به سد معبر این خودروها و اتلاف آب بوستان توسط این رانندگان، تدبیری بیندیشد.

صادقی از شهریار: از شرکت واحد درخواست دارم همانند سایر مناطق استان تهران، تا ساعت 24 از مسیر آزادی به شهریار، اتوبوسی اختصاص دهد تا افراد مستضعف بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

حسین نوراللهی: از کارکنان بانک سپه ملک آباد مشهد به خاطر برخورد شایسته‌شان کمال تشکر را دارم.

احمدی از ایلام: به علت وجود نمایشگاه‌های متعدد درخیابان 24 متری اشرفی اصفهانی، هر روز غروب شاهد ترافیک گسترده‌ای در این مناطق هستیم، چه باید کرد؟

یک شهروند از خرمشهر: 20 سال از آزاد سازی این شهر می‌گذرد، ولی متاسفانه تاکنون بازار صفی این شهرستان نه رنگ ترمیم را به خود دیده است و نه خبری از روشنایی در شب است. در اصل می‌توان گفت این بازار به محلی برای پاتوق قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده است.

یادگار باغبان از مشکین شهر: مدتی است بازنشستگی پیش از موعد شامل حالم شده، ولی اداره آموزش و پرورش فقط به دادن یک برگه قناعت کرده است و خبری از ابلاغ و حکم بازنشستگی‌ام نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها