با اقدام سریع کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان تهران پسر بچه دو سال و نیمه‌ای که هدف یک توطعه آدم‌ربایی در شهرستان ورامین قرار گرفته بود، نجات و به آغوش خانواده‌اش باز گردانده شد.
کد خبر: ۲۸۷۲۳۵

به گزارش ایسنا، سرهنگ هادئی رییس پلیس آگاهی استان تهران درباره جزییات این پرونده‌ و عملیات دستگیری متهمان، گفت: در پی ربوده شدن «امیر» که در حین بازی در کوچه ناپدید شده بود، مراتب در دستور کار مامورین قرار گرفت. از آنجایی که فقط چند کودک شاهد ربوده شدن «امیر» بودند با کمک آن‌ها چهره فرضی خانمی که از خودرو پیاده شده و کودک را با خود برده ترسیم و در اختیار کلیه یگان‌ها قرار گرفت که نهایتا با استفاده از اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر این که «امیر» در یک مرغداری قرار دارد واصل شد. لذا اکیپی از ماموران به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده کودک را در حالی که در یک اتاق نگهداری می‌شد، مشاهده و «امیر» را صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش دادند.

وی افزود: در ادامه کارگر مرغداری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده، اظهار کرد که دخترم یک هفته پیش از این بچه را نزد من آورد و گفت که از او نگهداری کنم. در پی اعترافات وی سریعا کارآگاهان به منزل متهمه مراجعه کردند که زن و شوهر به محض دیدن ماموران با چاقوی نامتعارف به سمت آنان حمله ور شدند که بلافاصله با اقدام ضربتی کارآگاهان هر دو دستگیر شدند.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ هادئی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهمه «م- ز» درباره بزه انتسابی، وی اظهار کرد که من بچه‌دار نمی‌شوم به همین سبب موضوع را با یکی از دوستانم به نام «ک ج» که ساکن تهران است، در میان گذاشتم که او پیشنهاد کرد برویم در کوچه‌ها دور بزنیم و یک بچه را با خود ببریم. در ابتدا فکر کردم وی شوخی می‌کند، ولی با همسرش با یک دستگاه خودرو به سراغ من آمدند و با هم به یکی از محلات شهرستان ورامین رفتیم که حین پرسه زدن در آنجا چشمم به «امیر» افتاد و در یک چشم بر هم زدن وی را با خود بردم.

گفتنی است، تلاش برای دستگیری همدستان متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها