چند هفته بعد از شروع فصل جدید لالیگا، رقابت بین بارسلونا و رئال مادرید و البته مسی و رونالدو بسیار پرهیجان و جذاب شده است. فوق ستاره‌های 2 باشگاه بزرگ اسپانیا، در چند هفته اول لالیگا هر کدام چند گل زده‌اند.
کد خبر: ۲۸۷۱۷۱

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رونالدو گفت: «من نمی‌خواهم فقط آقای گل لالیگا شوم، هدف اصلی‌ام در هر بازی کسب پیروزی است.» کریس رونالدو که حالا او را با نام9 CR می‌شناسند، در هفته‌های نخست لالیگا، گل‌های خوبی برای تیم جدیدش زده است. برای مثال، در مسابقه مقابل و یا رئال که به پیروزی 2 بر صفر رئال مادرید انجامید، در همان دقیقه اول بازی گل زد. در تیم رقیب یعنی بارسلونا هم لیونل مسی وضع مشابهی دارد. او می‌گوید: «خوش اقبالم که کنار هم تیمی‌هایی بازی می‌کنم که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند و بازیکنان سطح بالایی هستند» او پس از زدن 2گل به تیم سانتاندر، این جمله‌ها را بر زبان آورد.

حالا رقابت جانانه رئال مادرید و بارسلونا، تماشاگران اسپانیایی را به وجد آورده است و آنها با اشتیاق بیشتری به ورزشگاه می‌روند. روزنامه نارکا نوشت: «دوئل مسی 9 CR آغاز شده است. حالا باید صبر کرد و دید رقابت کهکشانی‌های جدید با قهرمان اسپانیا و اروپا به کجا خواهد رسید.»

رونالدوی 24 ساله، برنده توپ طلایی فوتبال اروپا در سال 2008 است و مسی 22 ساله بخت اول کسب این توپ و عنوان مردسالی فوتبال جهان در سال 2009 را دارد. رونالدو خیلی امیدوار است که در رئال مادرید بازیکن تاثیرگذاری باشد و بتواند به این تیم کمک کند تا به دوران اوجش برگردد. رئال مادرید تیم محبوب دوران کودکی او بوده است و حالا در این تیم توپ می‌زند. او در خردسالی، زمانی که در جزیره مادیرا، زادگاهش بود، رویای پیوستن به رئال مادرید را داشت.

رونالدو می‌گوید: «سعی نمی‌کنم که مثل مسی شوم. سعی من این است که در هر بازی تمام توانم را برای موفقیت رئال مادرید به کار گیرم.»

مسی هم تلاش می‌کند با تمام وجود در خدمت بارسلونا باشد. او که دستاورد برنامه تربیت نوجوانان بارسلونا است قراردادش را با باشگاه خود تا سال 2016 تمدید کرده و براساس قرارداد جدید، سالی 10 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. مسی و رونالدو یک وجه مشترک دارند و آن عملکرد نه چندان موفق در تیم ملی کشور خودشان است، مسی می‌گوید: «همیشه دوست دارم در تیم ملی آرژانتین مثل بارسلونا خوب باشم.» و رونالدو هم همین آرزو را دارد. آیا جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را می‌توان بدون این 2 بازیکن تصور کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها