گل: لئوناردو، سرمربی میلان برای ابقا در این پست تنها 180 دقیقه فرصت دارد. مقامات باشگاه که از نتایج او خسته شده‌اند به او 2 مسابقه فرصت داده‌اند تا شرایط تیم را دگرگون سازد. میلان هفته آینده در سریA با رم و در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید بازی دارد و هر نتیجه‌ای جز پیروزی در این بازی‌ها باعث اخراج لئوناردو می‌شود. فیلیپو گالی، مدافع میانی سابق میلان و مارکو فان‌باستن، گزینه‌های احتمالی جایگزینی لئوناردو هستند.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۷

غیبت یکماهه رونالدو

گل: بررسی‌های پزشکی مشخص کرد، رئال مادرید حداقل برای یک ماه از خدمات گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان محروم است. قوزک صدمه دیده رونالدو دقیقا همان قسمتی است که در بازی با مارسی آسیب دیده و مدتی او را از میدان دور کرده بود. رونالدو که در بازی با سویا غایب بود 2 بازی رفت و برگشت با میلان در لیگ قهرمانان و بازی حساس با اتلتیکومادرید در ویسنت کالدرون را از دست خواهد داد.

لارسن خداحافظی می‌کند

گل: هنریک لارسن عنوان کرد حتی اگر اتفاقات به گونه‌ای رقم بخورد که سوئد به جام جهانی صعود کند، چهارشنبه شب و پس از بازی با آلبانی، به طور رسمی از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

این مهاجم در بازی شنبه گذشته مقابل دانمارک رکورد پیرترین بازیکن تاریخ تیم ملی سوئد را به دست آورد. این بازی به شکست یک بر صفر سوئد انجامید. او در این دیدار 38 سال و 20 روز داشت.

عذرخواهی فرگوسن

فارس: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس از داور بازی با ساندرلند عذرخواهی کرد. به گزارش روزنامه اکسپرس، ‌سرآلکس فرگوسن گفت: ‌از مارک ویلی پوزش می‌خواهم. من با حرف‌های تندی که علیه او زدم، باعث شدم لطمه ببیند. به هیچ وجه قصد زیر سوال بردن این داور را نداشتم.گفتنی است این مربی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در هفته گذشته داور بازی را مورد انتقاد قرار داد و آمادگی نداشتن وی را عامل مهمی در این نتیجه دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها