جام‌جم: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست اخیر خود فدراسیون فوتبال ایران را به خاطر رفتار ناشایست هواداران پرسپولیس در بازی این تیم برابر بنیادکار ازبکستان و پرتاب بطری به داخل زمین، 3000 دلار آمریکا جریمه کرد.طبق قوانین کمیته انضباطیAFC ، فدراسیون‌های فوتبال برگزارکننده مسابقات، مسوول برقراری امنیت در ورزشگاه هستند و به همین خاطر هم تخلف تماشاگران پرسپولیس به حساب فدراسیون نوشته شد. البته روز گذشته فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با انجام رایزنی‌هایی، رایAFC درباره پرسپولیس به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۶

نوجوانان از قطر به نیجریه می‌روند

جام‌جم: تیم فوتبال نوجوانان کشورمان سه‌شنبه هفته آینده از قطر راهی نیجریه می‌شود. شاگردان علی دوستی تا ظهر پنجشنبه این هفته در اردو خواهند بود و سپس برای دیدار با خانواده‌های خود اردو را ترک می‌کنند و یکشنبه به هتل المپیک بازمی‌گردند. کاروان ایران صبح سه‌شنبه 28 مهر از راه قطر راهی نیجریه، محل برگزاری مسابقات می‌شود. سوم آبان ایران باید اولین بازی خود را مقابل گامبیا برگزار کند. کلمبیا و هلند دیگر تیم‌های همگروه ایران هستند.

ایران اکراین؛ لغو شد

جام‌جم: فدراسیون فوتبال کشورمان برای بازی در روز 27 آبان (فیفا دی) که در داخل نیم فصل است، با فدراسیون فوتبال اکراین به توافق رسید که در صورت عدم صعود این تیم به پلی‌آف مقدماتی جام جهانی 2010، ایران و اکراین به مصاف هم بروند؛ اما با توجه به پیروزی شنبه شب این تیم مقابل انگلستان و شانس بالای این تیم برای صعود، این توافق عملا منتفی شد.

حمایت انصاری‌‌فرد از برنتس

جام‌جم: باخت خانگی3 بر یک راه‌آهن مقابل صبا و باقی ماندن این تیم در نیمه پایانی جدول، شایعه برکناری ارنی برنتس را سر زبان‌ها انداخت. این در حالی است که محمدحسن انصاری‌فرد با تکذیب این مساله به فارس گفت: به دلیل بازی‌های خوب، از سرمربی تیم حمایت می‌کنم. تیم خوبی داریم و مطمئن هستم روند تیم در بازی‌های آینده بهتر می‌شود.

احتمال گرفتن میزبانی از سپاهان و ذوب‌آهن

مهر: علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در سفر استانی خود به اصفهان، در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه انتقاداتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرایط میزبانی تیم‌های اصفهانی مطرح کرده، وارد است و باید آن را هر چه زودتر برطرف کنیم در غیر این صورت احتمال دارد، میزبانی از این دو تیم سلب و به جای اصفهان شهری دیگر به عنوان میزبان دیدارهای سپاهان و ذوب آهن انتخاب شود.

معرفی حریفان امیدهای فوتسال

جام‌جم: در پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال سومین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا، تیم فوتسال امید ایران در گروهA با تیم‌های ترکمنستان و ماکائو همگروه شد و تیم بانوان کشورمان نیز در گروهB این مسابقات با تیم‌های ژاپن، ازبکستان و فیلیپین رقابت خواهد کرد.

آرفی: اعتراضی ندارم

فوتبال ایران: اشپیتیم آرفی که با حرف و حدیث‌های زیادی از پیام مشهد به پرسپولیس آمد، همچنان یک نیمکت‌نشین صرف است؛ اما اعتراضی به این مساله ندارد. او می‌گوید: این را یاد گرفته‌ام که همیشه به نظر سرمربی تیم احترام بگذارم. شرایط بسیار خوبی دارم و هر وقت مربیان صلاح بدانند به میدان خواهم رفت.

«قهرمانی» لیپوساکشن نکرده!

گل: محسن قهرمانی بدون حتی یک گرم اضافه وزن بازی پرسپولیس و فولاد را سوت زد تا شایعه‌سازان بگویند او از عمل لیپوساکشن برای دفع چربی‌های اضافی بدنش استفاده کرده است. اما مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران با رد قاطع این ادعا می‌گوید: این حرف‌ها را کسانی درمی‌آورند که مدت‌هاست با کمیته داوران مشکل دارند. محسن قهرمانی در این چند ماه ، رژیم و تمرینات فشرده‌ای را پشت‌سر گذاشته است.

این در حالی است که تمام کسانی که عمل لیپوساکشن را انجام می‌دهند برای این که دوباره قادر به راه رفتن شوند، به چند ماه استراحت احتیاج دارند. قهرمانی قبلا 3 پرس غذا می‌خورد اما در حال حاضر بشدت میزان غذایش را کاهش داده است.

شکایت رضایی از الامارات

گل: غلامرضا رضایی، مهاجم ایرانی تیم‌ الامارات که نامش در فهرست ارسالی بازیکنان این تیم به فدراسیون فوتبال امارات دیده نمی‌شود، به منظور دریافت حق و حقوق خود قصد دارد به فیفا شکایت کند. رضایی بعد از فسخ قرارداد با استیل آذین به تیم الامارات پیوسته بود.

ادامه تلاش برای بازگشت کریمی

فارس: مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند علی کریمی را در نیم‌فصل به خدمت بگیرند. حبیب کاشانی از کریمی خواسته ابتدا تمرکزش برای حضور در استیل‌آذین را از دست ندهدو سپس با توجه به درخواست پرسپولیس برای بازگشت به این تیم در نیم فصل لیگ برتر، تصمیم قطعی‌اش را بگیرد و طی صحبت با حسین هدایتی، مدیرعامل استیل‌آذین، تکلیفش را برای حضور در پرسپولیس روشن کند.

آشوبی هم مصدوم شد

فوتبال ایران: پس از علی سامره و میثم منیعی، پرویز مظلومی در ادامه لیگ فرزاد آشوبی را هم در اختیار نخواهد داشت. آشوبی در جریان بازی مقابل مقاومت سپاسی مصدوم شد و حداقل تا 3 هفته قادر به همراهی تیمش نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها