جام‌جم: اولین دوره رقابت‌های تیراندازی غرب آسیا از شنبه 25 مهر در دو بخش اهداف پروازی و ثابت در تهران با حضور 180 تیرانداز و از 6 کشور قطر، کویت، امارات، عراق، لبنان و عمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۵

دست رد فیلا بر سینه کشتی فرنگی ایران

جام‌جم: در حالی که فدراسیون کشتی کشورمان آمادگی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی اعلام کرده بود، فیلا این میزبانی را به عهده شهر ایروان ارمنستان گذاشت.

به این ترتیب رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در شهر ایروان و رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد نیز اواسط اسفند در ماخاچکالای روسیه برگزار خواهد شد.

بازدید فراکسیون ورزش از تیم‌های ملی

جام‌جم: اعضای کمیته فرهنگی ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم‌های ملی اعزامی به سومین دوره بازی‌های آسیایی ویتنام،با بازیکنان و مربیان تیم‌های اعزامی گفتگو کردند. در این دیدار یحیی‌زاده و دهقان اعلام کردند که در هفته‌های آینده اعضای فراکسیون ورزش نیز در سالن تمرینات مجموعه ورزشی آزادی و آکادمی ملی المپیک در تمرینات تیم‌های اعزامی به بازی‌های داخل سالن حضور می‌یابند.

والیبال بدون تمرین در جام قهرمانان جهان

جام‌جم: تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل آغاز لیگ برتر بدون برپایی اردوی تدارکاتی در جام قهرمانان جهان شرکت می‌کند. قرار است مسابقات لیگ برتر از 6 آبان آغاز و تنها هنگام بازی‌های تیم ملی 2 هفته تعطیل شود. این در حالی است که جام قهرمانان از 27 آبان تا 2 آذر با حضور ایران، ژاپن، برزیل، لهستان، مصر و قهرمان آمریکای شمالی برگزار می‌شود و فرصتی برای برپایی اردوی تدارکاتی تیم ملی وجود ندارد.

تعویق بازی‌های همبستگی فرصت بیشتر برای سازماندهی است

جام‌جم: شاهرخ شهنازی، دبیر ستاد دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: هیچ نگرانی از بابت برگزاری خوب مسابقات وجود ندارد و هم‌اکنون زیباسازی و ارتقای سطح کیفی امکانات و تجهیزات مورد نظر است. تعویق این بازی‌ها در کنار معایبی که داشت، این حسن بزرگ را هم ‌داشت که فرصت بیشتری برای سازماندهی به ما داد.

آکادمی بین‌المللی تکواندو از دست نرود

جام‌جم: غلامرضا ابراهیمی، دبیر فدراسیون تکواندو گفت: سال گذشته فدراسیون بین‌المللی به دلیل پیشینه و توان غیرقابل انکار تکواندوی ایران، اولین مرکز آموزش جهانی این رشته را به کشورمان داد و با این‌که در زمان ریاست سابق سازمان، طرح، برنامه و نقشه این مرکز را ارائه کرده بودیم، متاسفانه هیچ اقدام عملی صورت نگرفت و از سعیدلو خواستیم هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کند.

بوکس روسیه نشد، اکراین

جام‌جم: تیم ملی بوکس که چندی پیش به دلیل کمبود پول از مسابقات بین‌المللی روسیه باز ماند، قرار است 4 آبان‌ برای برپایی اردویی مشترک به اکراین برود.

این اردو در ادامه برنامه‌های تدارکاتی برای شرکت در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو برپا می‌شود.

شکست ممفیس با حضور حدادی

جام‌جم: تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز در حضور حدادی و در سومین بازی پیش فصل خود مقابل دالاس ماوریکس با نتیجه 114 بر 107 شکست خورد. حامد حدادی در این دیدار با 10 دقیقه حضور در میدان، 4 امتیاز و 2 ریباند را برای ممفیس کسب کرد.فصل جدید NBA آمریکا از 5 آبان‌ماه آغاز به کار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها