برای آزادی همسر ایرانی‌اش از زندان

مرد افغان تهدید به قتل‌عام خانوادگی کرد

گروه حوادث: قاتل فراری، وقتی متوجه دستگیری همسر دومش از سوی پلیس شد، به دنبال چندین تماس تلفنی با خانواده‌اش، تهدید کرد اگر همسرش آزاد نشود، مرگ تمامی اعضای خانواده را رقم می‌زند.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۸

به گزارش «جام‌جم»، یازدهم مهر امسال، وقتی یک مرد به همراه 2 زن که یکی از آنها کودک فوت‌شده‌ای را در آغوش گرفته بود، برای اخذ پول به یکی از بانک‌های ساوجبلاغ مراجعه کردند، از سوی پلیس دستگیر شده و جسد کودک 5/3 ساله نیز با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

خداداد، پدر کودک متوفی در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی قبل با چند مرد بلوچ اختلاف مالی پیدا کردم تا این که آنها چند هفته قبل، پسرم را در خیابان ربودند و به شرق کشور انتقال دادند و در قبال آزادی‌اش، میلیون‌ها تومان پول طلب کردند.

وی افزود: از آنجا که من موفق به تهیه پول نشدم، آنها پسرم را به قتل رساندند و جسد او را مقابل خانه‌ام رها کردند و متواری شدند. به دنبال اظهارات وی، 2 همسرش هم گفته‌هایش را تایید کردند.

در همین موقع، خداداد مرد جوان همراه کودک یکساله‌اش، برای آوردن مبلغی پول و مدارک هویتی از مرکز پلیس خارج و ناپدید شدند.

به دنبال فرار وی، ماموران به موضوع مشکوک شدند و به تحقیق دوباره از 2 همسر وی پرداختند که یکی از آنها راز قتل کودک را برملا کرد.

پدر،‌ قاتل فرزند بود

مادر کودک در اظهاراتش به پلیس گفت: 8 سال قبل در افغانستان با شوهرم ازدواج کردم که ثمره آن 2 کودک پسر است و 4 سال قبل، شوهرم وقتی به ایران بازگشت، با زنی به نام معصومه ازدواج کرد که از او نیز کودک یکساله‌ای دارد.

از چند ماه قبل، شوهرم من و فرزندانم را به محل زندگی‌اش در قلعه چندار آورد، اما از همان وقت، بدرفتاری هوویم شروع شد و با همدستی شوهرم، هر دو پسرم را در خانه حبس می‌کردند و با سیخ داغ بدن نحیف آنها را می‌سوزاندند و بشدت آنها را کتک می‌زدند هر بار هم که اعتراض می‌کردم و می‌خواستم برای دقایقی کودکانم را ببینم، مرا کتک می‌زدند و در یکی از اتاق‌های خانه حبس می‌کردند و فقط صدای کمک‌خواهی و گریه بچه‌ها را می‌شنیدم.

به دنبال اظهارات مادر کودک، معصومه هووی وی مورد بازجویی قرار گرفت و گفت آن دو کودک را او کتک نمی‌زده و شکنجه نمی‌داده، بلکه خداداد شوهر معتادش این کار را می‌کرد و مرگ یکی از این 2 برادر خردسال را هم پدر آنان رقم زده است.

تهدید قاتل

به دنبال اظهارات متهم، وی با قرار قانونی بازداشت و جستجو برای یافتن شوهر وی ادامه یافت تا این‌که 2 روز قبل قاتل فراری پس از چندین تماس تلفنی با پدرش، او و همسرش را تهدید کرد که اگر با مراجعه به مرکز پلیس و دادسرا، از همسرش که در بازداشت به‌سر می‌برد، اعلام گذشت نکنند از آنها انتقام خونینی می‌گیرد و اعضای خانواده‌اش را به دنبال یک گروگانگیری مرگبار قتل‌عام می‌کند. او برای آزادی همسرش 3 روز به آنها مهلت داده است.

به دنبال این تهدیدها، تیم تحقیق جستجوی ویژه‌ای را برای یافتن متهم فراری آغاز کرده تا او را پیش از هر اقدام جنون‌آمیزی دستگیر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها