گروه حوادث: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران مجرمان حرفه‌ای از طایفه فیوج را که پس از سرقت خودرو به کیف‌قاپی اقدام می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۷

سرهنگ هادئی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران با بیان این خبر گفت: این سارقان اغلب در اواسط روز خودروهایی را که در کوچه و خیابان‌ها پارک شده و از حداقل امکانات ایمنی برخوردار بودند، سرقت می‌کردند و متعاقبا با این خودروها در محلات مختلف شهری مرتکب کیف‌قاپی می‌شدند. همچنین این سارقان در برخی موارد با هدف قرار دادن شهروندانی که بدون توجه به نکات ایمنی خودروهایشان را در خیابان‌های پرتردد رها کرده بودند، لوازم باارزش درون آنها را سرقت می‌کردند.

وی افزود: با دریافت چند شکایت، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با توجه به ادعای مالباختگان به بررسی شیوه و شگرد سارقان پرداختند. با توجه به این که سارقان عمدتا در اواسط روز اقدام به سرقت می‌کردند، با راه‌اندازی چند اکیپ گشتی نامحسوس در مناطقی که بیشترین سرقت در آن رخ داده بود و همچنین بررسی پرونده مجرمان سابقه‌دار، روند شناسایی و دستگیری سارقان شتاب بیشتری به خود گرفت تا این که کارآگاهان در حال گشت به یک دستگاه خودروی سرقتی مشکوک شدند و در حالی که سرنشینان آن درصدد ارتکاب جرم بودند، دستگیر شدند.

هر 2 سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه اظهار کردند ابتدا خودروهایی را که فاقد تجهیزات ایمنی در نقاط مختلف شهرستان کرج بودند به سرقت برده‌اند و متعاقبا با وسیله مذکور به کیف‌قاپی (اکثرا از بانوان) اقدام کرده و پس از گذشت چند روز خودروهای مسروقه را در گوشه و کنار شهر رها کرده‌اند و بعضا نیز لوازم داخل آنها را به سرقت برده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها