امروز در سئول برگزار شد

بزرگترین جشن عروسی دنیا

بیش از 20 هزار عروس و داماد از کشورهای مختلف جهان امروز در حیاط دانشگاه «سان مون» در منطقه «آسان» در جنوب «سئول» پایتخت کره جنوبی گرد هم آمدند تا با بستن پیمان زناشویی، بزرگ‌ترین جشن عروسی جهان را برگزار کرده و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند.
کد خبر: ۲۸۶۸۹۸

به گزارش ایسنا، در گزارش یکی از روزنامه‌های دولتی «کره جنوبی» آمده است: این جشن عروسی پس از مراسم عروسی 1999 میلادی در این کشور بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین مراسم عروسی در جهان محسوب می‌شود.

همچنین در گزارش این روزنامه‌ آمده است که زوج‌هایی از کشورهای ایالات متحده آمریکا، ونزوئلا، برزیل و سوئیس نیز در این مراسم حضور داشتند.

«ری فوروتا» با لباس سفید عروسی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس خاطر نشان کرد: من کمی نگرانم. من و همسرم «تاداکانی سانو» که 25 سال دارد، در ماه مارس سال جاری میلادی در کلیسا در نزدیکی این دانشگاه پیمان بستیم و هم اکنون در این مراسم شرکت کردیم تا جزیی از حاضران باشیم.

موسس این دانشگاه که «سان میونگ مون»، یک کشیش پیر 89 ساله است، در این مراسم با پاشیدن آب مقدس بر روی زوج‌های جوان، پیش از به دست کردن حلقه‌ها برای آنان زندگی پر‌عزت و خوبی را آرزو کرد.

گفته می‌شود، در این مراسم زوج‌هایی با ملیت‌های مختلف با یکدیگر وصلت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها