کتابخانه سلا‌مت

کودکان دیرآموز

روی جلد خط یک کودک دیرآموز است که: درست است که دیر می‌آموزم و زود فراموش می‌کنم، هوش مرزی دارم، پیشرفت تحصیلی نداشته، گاهی تکرار پایه می‌کنم. اما من هم یک انسانم و حق و حقوقی دارم. در مدرسه نیازمند آموزش‌های ویژه و حضور یک مشاورم. پس مرا دریابید. من دیرآموزم. دیر آموز در کتاب «کودکان دیرآموز/ راهنمای عملی برای والدین و معلمان» حسین سلیمان‌پورمقدم از روش آموزش به کودک دیرآموز و دانش‌آموزانی می‌نویسد که اختلال یادگیری دارند. کتاب 4 فصل است با موضوعاتی مثل راه‌های شناسایی و ابزارشناخت این کودکان، سبب‌شناسی یا بررسی دلایل اختلال دیرآموزی، بازی درمانی و مهارت خواندن و ...
کد خبر: ۲۸۶۸۳۶

انتشارات، فراانگیزش چاپ اول این کتاب را به تازگی با قیمت 2000 تومان در 2000 جلد وارد بازار نشر کرده است.

مراقبت مادرانه آغوشی (مراقبت مادرانه کانگورویی)

چگونه باید از شیرخواران کم وزن مراقبت کرد؟ آیا مادر می‌تواند به تنهایی روش مراقبت مادرانه آغوشی را با موفقیت برای این‌گونه شیرخواران ارائه دهد؟ آیا نیاز به مشاوره، نظارت مراقبین بهداشتی و مشارکت اعضای خانواده نیست؟

در کتاب «مراقبت مادرانه آغوشی( »مراقبت مادرانه کانگورویی) می‌خوانید، مراقبت مادرانه آغوشی (KMC) چیست؟ این روش چگونه است؟ چه تاثیراتی روی نوزاد و والدین می‌تواند بگذارد و بسیاری مطالب دیگر که می‌تواند کمک بزرگی باشد برای شما که با دقت این روش را در پرورش شیرخوار کم وزنتان دنبال می‌کنید. این کتاب تالیف دکتر ملیحه کدیور و دکتر محمد حیدرزاده است و انتشارات تیمورزاده نشر طبیب آن را در 3000 جلد با قیمت 1450 تومان منتشر کرده.

قابل توجه ناشران

ناشرانی که مایلند کتاب‌های خود در حوزه سلامت و بهداشت و درمان را به مخاطبان معرفی کنند، می‌توانند دو نسخه از کتاب‌های منتشر شده خود را به نشانی بلوار میرداماد، جنب مسجدالغدیر، روزنامه جام‌جم طبقه سوم صفحه سلامت ارسال‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها