کودک 6 ساله به نام امین که توسط خاله خود ربوده شده بود پس از 14 روز آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.
کد خبر: ۲۸۶۷۶۷

به گزارش فارس ، عصر 7 مهر امسال مردی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران طی یک شکایت نامه مدعی شد کودک 6 ساله وی ربوده شده است.

این مرد مدعی شد روز گذشته خواهر همسرم به نام معصومه 37 ساله به منزل ما واقع در خیابان فرشته آمد و پس از ساعتی به بهانه اینکه می‌خواهد فرزند خردسالم به نام امین 6 ساله را برای بازی و قدم زدن به بیرون ببرد او را با خودش برد. چند ساعت بعد زنی با منزل ما تماس گرفت و گفت پسر شما به همراه معصومه ربوده شده و نزد ما هستند و باید برای آزادی آنها مبلغ 300 میلیون تومان بپردازم.

پس از طرح این شکایت در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران، دادیار سلیمانی دستور مربوطه را در خصوص شناسایی و دستگیری آدم رباها صادر کرد و کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران جست‌وجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

به این ترتیب کارآگاهان با اطلاعاتی که از خانواده شاکی به دست آوردند مشخص شد فرد تماس گیرنده همان خاله امین کودک ربوده شده است که هر مرتبه پس از تماس تلفنی با خانواده وی با تغییر دادن صدای خود قصد داشت این گونه وانمود کند که تماس گیرنده‌ها افراد متعددی هستند تا هویت وی فاش نشود.

با مشخص شدن هویت زن کودک ربا معلوم شد وی پس از حادثه به طرز مرموزی ناپدید شده ولی وی در چند مرحله ارتباط با خانواده‌اش داشته است بنابر این یکی از اعضای خانواده وی که ارتباط بیشتری با معصومه داشت با دستور قضایی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره 11 آگاهی تهران انتقال یافت و مورد بازجویی قرار گرفت.

با دستگیری این مرد جوان تحقیقات از وی برای شناسایی زن کودک ربا و رهایی امین ادامه یافت اما هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت و سرنخی از محل اختفای این زن به دست نیامد.

سلیمانی قاضی شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا با انتشار تصویر زن کودک ربا و پسر 6 ساله ربوده شده چنانچه شهروندان اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه متهم و سرنوشت کودک ربوده شده دارند به اداره 11پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه یا با شماره این اداره 55388012 -55372777 تماس بگیرند.

تحقیقات همچنان ادامه یافت تا اینکه سرانجام دوشنبه 20 مهر امسال معصومه امین 6 ساله را در شهر تنکابن به مأموران پلیس تحویل داد اما خود از صحنه متواری شد.

سلیمانی گفت: تحقیقات همچنان برای دستگیری معصومه و همچنین مشخص شدن علت و انگیزه این فرد برای ربودن خواهرزاده خود مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها