گروه فرهنگ و هنر: اگرچه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی با اما و اگرهایی مواجه شده بود، اما با اظهارنظر معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نظر می‌آید که مشکل چندانی سر راه برپایی این نمایشگاه وجود ندارد. ماجرا از گفتگوی اصغر نادری، مدیرعامل مصلی امام خمینی (ره)‌ آغاز شد. او در گفتگو با ایبنا اعلام کرد: اگر برگزاری نمایشگاه کتاب محدودیت‌های مهمی برای ساخت و ساز این محل ایجاد نکند، امکان برگزاری آن وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۶۶۵۶

محسن پرویز، معاون فرهنگی ارشاد نیز دیروز در گفتگو با ایبنا به اظهارنظر صریح مدیرعامل مصلای امام (ره)‌ اشاره کرد و گفت: این اظهارنظر به تمام شایعات درباره واگذار نشدن این محل برای برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پایان داد. پرویز ادامه داد: روال معمول برگزاری نمایشگاه کتاب این گونه است که نهادها و سازمان‌های مختلفی در برگزاری این نمایشگاه ملی و بین‌المللی مشارکت دارند که تعداد این سازمان‌ها شاید به بیش از 28 نهاد برسد.

وی افزود: طبیعی است که تامین فضای مناسب، ایجاد امنیت و مسائل مختلف اجرایی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران برعهده ارگان‌های مختلف خواهد بود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز وظیفه برگزاری مطلوب نمایشگاه را برعهده دارد.

نادری، مدیرعامل مصلای امام خمینی(ره)‌ هم گفته بود که نحوه قطعی استفاده از مصلی و چگونگی برپایی نمایشگاه کتاب تهران پس از برگزاری جلسات مشترک با مدیران ارشاد مشخص خواهد شد. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هر ساله اردیبهشت ماه با حضور ناشران داخلی و خارجی برپا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها