فارس: عزت‌الله انتظامی، علی پروین و عضو موسسان آسایشگاه خیریه کهریزک و نماینده جامعه یاوری در نخستین مراسم اهدای نشان مهرآفرین، نشان نیکوکاری گرفتند. نخستین مراسم اهدای نشان نیکوکاری در تالار وحدت تهران برگزار شد و طی آن عزت‌الله انتظامی، علی پروین، اشرف قندهاری بهادرزاده (از موسسان آسایشگاه خیریه کهریزک) و حسن ماهوتچیان (نماینده جامعه یاوری که بانی ساخت 500 مدرسه در نقاط محروم و دورافتاده هستند) نشان ممتاز نیکوکاری دریافت کردند.
کد خبر: ۲۸۶۶۴۶

سینمای ایران زنده، مردمی و با معلومات

فارس: سید گانی رئیس پیشین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا در دیدار با هیات اعزامی سینمای ایران به اسکار با بیان این ‌که در دیدارمان از ایران متوجه شدیم که سینمای ایران بیش از یکصد سال قدمت دارد و این به معنی همطراز بودن با قدمت سینمای آمریکاست، گفت: سینمای ایران دارای نکات شگفت و سینمایی زنده، مردمی، با معلومات و اطلاعات عمومی است.

«از عباس کیارستمی متنفرم» در اروپا

فارس: بهمن فرمان‌آرا قرار است فیلم‌های «از عباس کیارستمی متنفرم» و «سفر به تاریکی» را در خارج از کشور بسازد. بهمن فرمان‌آرا در یک جلسه مطبوعاتی درباره پروژه‌های سینمایی آینده خود گفت: من می‌خواهم دو پروژه در خارج از کشور بسازم که یکی از آنها با عنوان «از عباس کیارستمی متنفرم» است و در حال مذاکره هستم تا فضای استودیویی مناسب و ارزان در چک، بلغارستان یا ایتالیا برای این کار پیدا کنم.

مسابقه «گوی طلایی» جایگزین «ماروپله»

جام‌جم: مسابقه زنده تلفنی گوی طلایی، جایگزین مسابقه ماروپله شبکه تهران می‌شود.اجرای این مسابقه زنده را که ویژه نوجوانان و جوانان است و اولین مسابقه کاملا سه‌بعدی و گرافیکی به شمار می‌آید، هومن حاج عبداللهی به عهده دارد.

کاروان «یوسف‌پیامبر(ع)» به زیارت کربلا می‌رود

فارس: در پی دعوت نخست وزیر سابق عراق، گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» به کشور عراق سفر می‌کند.فرج‌الله سلحشور گفت : سفر ما به عراق هفته آینده صورت خواهد گرفت و گروهی 10 تا 11 نفره برای زیارت عتبات عالیات و در پی دعوت مردم عراق به این کشور سفر خواهند کرد که به نظر من، جایزه‌ای است که خداوند به سازندگان این اثر داده است. همچنین ما برنامه‌هایی برای مصاحبه با شبکه‌های داخلی عراق داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها