سلام به دوستان و خوانندگان قاب‌کوچک، بخصوص دوستان خوبمان در ستون بازتاب! ستون این هفته را با مطلبی از آقای فرید حسینی با عنوان «همراهان واقعی 90» آغاز می‌کنیم: «گرچه شاید نزدیک به 7 یا 8 هفته از لیگ برتر فوتبال سپری شده و متاسفانه در این مدت 90 درگیر ساخت دکور و مسائل دیگر بود، اما باز هم رسیدن این برنامه نزدیک دقیقه 90 به فوتبال کشورمان جای قدردانی دارد. اما نکته مهم این است که وقتی برنامه‌ای مثل 90 برنامه‌هایی خاص می‌شوند که بتوانند، واقعیت‌های فوتبال کشورمان را طرح کنند، در غیر این صورت هیچ تفاوتی میان آ‌نها و سایر برنامه‌ها نخواهد بود، البته امیدواریم با تغییر دکور از نظر موضوعی و محتوایی و موارد دیگر تغییری اتفاق نیفتد.»
کد خبر: ۲۸۶۵۷۷

اکبر جباری از کاشان با ارسال مطلبی ضمن انتقاد از برنامه «آژیر» نوشته‌اند: «آژیر که با یک ساختار متفاوت به دنبال طرح موضوعات اجتماعی است با شروعی آتشین، گویا تبدیل به یک برنامه ساده با خط‌کشی‌های خاص شده است. قطعا تاثیرگذاری یک برنامه در نوع برخورد سازندگان آن با موضوع است. وقتی سطحی‌‌نگری در این حوزه صورت پذیرد نه‌تنها سبب می‌شود تا موضوعات با تغییرات فاحش بیان شوند بلکه تاثیرگذاری و نفوذپذیری آن نیز کمتر خواهد بود و «آژیر» اگر رویه ابتدایی خود را ادامه بدهد، دچار این مساله نخواهد شد.» خانم بهارک عزیزی از تهران با ارسال مطلبی ضمن تقدیر از سازندگان سریال دیدنی «در چشم باد» نوشته‌‌اند: «سیر تحولات تاریخی ایران حتی در آثار مکتوب با جذابیت خاصی همراه است، چه رسد که این آثار تبدیل به اثر تلویزیونی شود که مخاطب با شرایط خاص ماهوی و محیطی نیز آشنا می‌شود. همین امر نیز سبب شده تا اثری نظیر «در چشم باد» با مخاطبان بی‌شماری همراه شود.» خانم زهره طالبی از گلستان در نامه‌ای مفصل ضمن انتقاد از سیمای خانواده نوشته‌اند: «سیمای خانواده که هر روز از شبکه یک سیما پخش می‌شود، گرچه توانسته با مخاطبان سنتی خود ارتباط برقرار کند اما نتوانسته خیلی با بیننده‌های جدید همراه باشد. چند مجری ثابت با حرف‌هایی که در طول این چند سال تکرار شده‌اند، آیا می‌‌تواند بیننده‌ را که دسترسی به روزنامه و اینترنت و... دارد، اقناع کند؟ قطعا چنین نخواهد بود. برنامه‌هایی که در چنین مسیر روزمره‌ای قرار می‌گیرند، نخستین قدمشان باید این باشد که به روز شوند. متاسفانه در سیمای خانواده چنین اتفاقی دست‌کم در 2 سال گذشته نیفتاده.» خانم زهرا مریمی از تهران و آقای علی فیروزیان از همدان در نامه‌های جداگانه‌ای از قاب کوچک درخواست کرده‌اند تا گفتگوی ویژه‌ای را با خانم «لعیا زنگنه» انجام دهد. همچنین خانم نیلوفر جامدی از تبریز درخواست کرده سریال تلویزیونی شهریار دوباره پخش شود.

دوستان و خوانندگان قاب کوچک! ستون بازتاب در طول هفته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما در مورد برنامه‌های رادیو و تلویزیون، فیلم‌های سینمایی در حال اکران و ویژه‌نامه قاب کوچک است. شما می‌توانید این مطالب را به صندوق پستی 4633 19395 و پست‌الکترونیکی ghabekoochak@jamejamonline.ir ارسال کنید. تا هفته آینده و سلامی دیگر خدانگهدار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها