گفتگو با ارسلان قاسمی بازیگر سریال «در چشم باد»

درانتظار هوش سیاه

ارسلان قاسمی، بازیگر نوجوانی است که در سریال در چشم باد، نقش بیژن را بازی می‌کرد. بیژن یکی از شخصیت‌های اصلی سریال در چشم باد است که زندگی پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. ارسلان متولد اول خرداد 1374 در تهران است. از کودکی بازی در سریال‌های تلویزیونی را آغاز کرده و تاکنون در فیلم‌های سینمایی مانند جعبه موسیقی، خاطرات فردا، تاکسی نارنجی، خاک سرد و شام عروسی بازی کرده است. «ارسلان» در مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف‌(ع)‌ هم بازی کرد. او در این سریال نقش بنیامین برادر تنی حضرت یوسف(ع)‌ را ایفا می‌کرد. خودش می‌گوید: سریال حضرت یوسف(ع)‌ سه سال و نیم طول کشید و من یک‌سال و نیم در آن حضور داشتم. برای بازی در این سریال مجبور بودم صبح‌ها ساعت 5 موهایم را فر کنم. کلا گریم خاصی داشتم که مشکل‌آفرین بود.
کد خبر: ۲۸۶۵۷۳

از اولین کارت بگو.

اولین بار، حدود 8 سال پیش در کاری به اسم در چشم باد بازی کردم.

آن موقع چند ساله بودی؟

کلاس اول دبستان بودم.

و الان چند سالت است؟

الان 14 سال دارم.

چطور برای بازی در این سریال انتخاب شدی؟

خانم رهنما دوست صمیمی مادرم است. او من را به آقای جوزانی معرفی کرد. تست دادم و برای نقش بیژن قبول شدم. بیژن، کودکی آقای پارسا پیروزفر است. ابتدا قرار بود آقای حسین یاری این نقش را بازی کنند و بعد آقای فروتن و بعد هم آقای پیروزفر. البته من قبل از این موضوع انتخاب شده بودم.

تصویربرداری این کار در کجا بود؟

تصویربرداری‌های من در ماسوله و تالش بود. ما 7‌‌ماه بدون وقفه در ماسوله کار کردیم و حتی یک روز هم نمی‌توانستیم برای استراحت به تهران بیاییم. اگر در کنار هم راحت نبودیم، نمی‌توانستیم سختی‌های کار را فراموش کنیم.

از این کار خاطره‌ای هم داری؟

خاطره شیرین زیاد است، ولی خاطره‌ای که تاثیر بدی روی همه عوامل گذاشت مرگ بیتا توکلی، بازیگر نقش مقابلم بود. بیتا توکلی در اثر یک تصادف از دنیا رفت. من 3 سال تمام در کنار او بودم.

به جز آقای جوزانی با چه کارگردان‌هایی کار کرده‌ای؟

با آقای وحیدزاده (شام عروسی)‌، آقای سلحشور (یوسف پیامبر)‌، آقای آب‌پرور (هوش سیاه)‌ و فرزاد موتمن (جعبه موسیقی)‌.

در جعبه موسیقی چه نقشی داشتی؟

نقش پسر بچه‌ای را داشتم که شخصیت اصلی فیلم است. این پسربچه مادرش را از دست می‌دهد. پدرش هم یک بیمارستان دارد. او با یک فرشته آشنا می‌شود. طی یک حادثه، این پسر به کما می‌رود. آقای رامبد جوان نقش پدرم را بازی کردند.

سینما را بیشتر دوست داری یا تلویزیون را؟

سینما را. چون هم حرفه‌ای‌تر است و هم این که مخاطب خاصی دارد.

تئاتر هم کار کردی؟

بله در تئاتر «این فصل را با من بخوان» کار مجید انتظامی و در گوش سالمم زمزمه کن به کارگردانی آقای محمد رحمانیان حضور داشته‌ام.

شهرت را دوست داری؟

بله. در حدی که به دیگران خدمت کنم.

نقطه قوت ارسلان چیست؟

نقطه قوتم این است که با افراد بخصوص نوجوانان خیلی زود اخت می‌شوم و در جمع بودن را دوست دارم.

ورزش چطور؟

ورزش را هم دوست دارم، بخصوص شنا و فوتبال را.

چه آرزویی داری؟

آرزو دارم به بچه‌ها و همنوعانم کمک کنم.

از میان کتاب‌ها چه کتابی را بیشتر دوست داری؟

کتاب‌های هری‌پاتر!

و از میان سریال‌ها؟

سریال جومونگ که تمام شد.

دوست داری در آینده در کنار کدام بازیگر باشی؟

دوست دارم با آتیلا پسیانی و جمشید مشایخی بازی کنم.

بازی کدام بازیگر را دوست داری؟

بازی امین حیایی را دوست دارم و اعتقاد دارم که او یک بازیگر کامل است و تا امروز هم نقشی که به او داده‌اند خوب و بدون نقص بازی کرده. از همه مهم‌تر، شخصیت و رفتارش خیلی گرم و صمیمی است. در فیلم شام عروسی با او همبازی بودم. او یک بازیگر خوب و تواناست. همین‌طور خانم نیکی کریمی خیلی به من کمک کردند. من 3 بار با خانم کریمی همبازی بودم. ایشان هم خیلی مرا راهنمایی کردند.

از کار آخرت، «هوش سیاه» بگو.

هوش سیاه یک سریال 13 قسمتی است که آقای آب‌پرور کارگردانی می‌کند. در این سریال من نقش پسر آقای حسین یاری را بازی می‌کنم. این کار یک مجموعه پلیسی درباره خلاف‌های اینترنتی است.

محمدحسین قاسمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها