در سالروز شهادت امام صادق (ع)

5 فیلم چهارشنبه از تلویزیون پخش می‌شود

در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) فیلم های زینب ، مسیر عشق ، بوسه باران ، ژرفا و دست‌های خالی از شبکه ‌های یک ، دو ، سه ، چهار و تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۵۰۲

به گزارش مهر ، فیلم تلویزیونی «زینب» به کارگردانی علیرضا توانا چهارشنبه 22 مهر ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

در این فیلم روناک یونسی ، پژمان بازغی ، فرخ نعمتی ، پوراندخت مهیمن ، فریبا جدیکار ، هستی معمایی و علیرضا شاهنده بازی کردند. داستان فیلم «زینب» درباره یک دانشجو دکترای ادیان و عرفان است که همزمان با نگارش پایان‌نامه به دلیل بیماری در آستانه مرگ است.

فیلم تلویزیونی «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکری چهارشنبه 22 مهر ساعت 19 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. در این فیلم مریم کاظمی، صادق توکلی و سیما مطلبی در آن بازی کردند و داستان درباره یوسف پسربچه‌ای 10 ساله است که در موقع برگشتن از مدرسه اتفاقی با کاروان راهیان کربلا که عازم کربلا هستند ، برخورد می‌کند و...

فیلم تلویزیونی «بوسه باران» به کارگردانی سیدمجید موسویان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور چهارشنبه 22 مهر ساعت 10:15 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

در این فیلم کاوه مهدوی ، اسماعیل خلج ، نرگس محمدی و فرهاد بشارتی بازی کردند. در خلاصه داستان «بوسه باران» آمده است: حبیب یک سالی است برای بردن تحفه‌ای برای رسم بله برون (رعنا) دختر مورد علاقه‌اش دستش خالی است و...

فیلم تلویزیونی «ژرفا» به کارگردانی و نویسندگی حجت قاسم‌زاده اصل سه‌شنبه 21 مهر ساعت 21:15 از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم امین زندگانی، فرشته سرابندی و سید مهرداد ضیایی بازی کردند و داستان درباره یک راننده تاکسی است که در روز با افراد زیادی سر و کار دارد و هر کدام از آنها ماجراهایی دارند.

فیلم سینمایی «دست‌های خالی» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی چهارشنبه 22 مهر ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم زنده‌یاد خسرو شکیبایی ، فاطمه گودرزی ، مریلا زارعی ، مسعود رایگان و... بازی کردند. فیلم «دست‌های خالی» داستان دختری را به تصویر می‌کشد که قربانی یک انتقام شده و به عنوان قاتل دستگیر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها