جام‌جم: کنفدراسیون فوتبال آسیا، هادی عقیلی را به عنوان یکی از 15 بازیکن برتر آسیا، در فهرست بهترین بازیکنان سال 2009 قرار داد. مدافع ملی‌پوش سپاهان، درباره حضورش در فهرست کاندیدای برترین بازیکنان سال آسیا به ایسنا گفت: چون برای نخستین بار است نامم در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد، نمی‌دانم چقدر برای رسیدن به این عنوان شانس دارم؛ اما امیدوارم در بازی‌های آینده ملی بتوانم با نشان دادن توانایی‌هایم، شانسم را برای کسب این عنوان افزایش دهم.
کد خبر: ۲۸۶۴۷۰

پیروزی نوجوانان بر نپال

جام‌جم: تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا با 3 گل از سد نپال گذشت. شاگردان اکبر محمدی که در نخستین بازی خود مقابل تاجیکستان به تساوی بدون گل رسیده بودند، فردا به مصاف لبنان می‌روند.

مخالفت قطبی با پیشنهاد اندونزی

جام‌جم: افشین قطبی پس از همفکری با کمیته فنی فدراسیون فوتبال، با پیشنهاد مسوولان فدراسیون اندونزی برای برگزاری دیدار دوستانه مخالفت کرد. اندونزیایی‌ها خواهان این بودند که روز 16 آبان در ورزشگاه آزادی با تیم ملی کشورمان بازی کنند.

محرومیت 2 آبی‌پوش

جام‌جم: استقلال در حالی روز دوشنبه مقابل استقلال اهواز به میدان می‌رود که سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده را به دلیل 3 اخطاره شدن در اختیار ندارد. آبی‌پوشان تهرانی در این بازی به احتمال زیاد می‌توانند از سیدصالحی که در 2‌هفته اخیر مصدوم بود، استفاده کنند.

مخالفت کرانچار

فارس: زلاتکو کرانچار در نامه‌ای به حبیب کاشانی، مخالفت خود را با حضور سپهر حیدری، علیرضا حقیقی و ابراهیم شکوری در اردوی تیم دانشجویان اعلام کرد. کرانچار اعلام کرده با توجه به بازی‌های حساس پیش‌رو به هیچ عنوان دوست ندارد، بازیکنی را از دست بدهد تا نیمکت تیم خالی بماند. یازدهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان 20 تا 24 مهر در ایتالیا برگزار خواهد شد.

شکایت استقلال از پیروز

جام‌جم: در پی اظهارات اخیر پیروز قربانی، بازیکن باشگاه مس کرمان درباره مجموعه استقلال، این باشگاه به طور رسمی از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. پیش از این، استقلال از بائو، منیعی و سپهر حیدری نیز شکایت کرده بود.

هشدار فدراسیون به نماینده‌‌های ایران

فارس: رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال با هشدار به 3 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا (مس، سپاهان و ذوب‌آهن) تاکید کرد در صورتی که نواقص موجود برطرف نشود،میزبانی این تیم‌ها به خطر خواهد افتاد. به گفته عظیم‌زاده، ورزشگاه مس در بازی چهاشنبه گذشته این تیم مقابل استقلال 20 نقص فنی داشت.

اسپانسر ایتالیایی استقلال

جام‌جم: مدیرعامل استقلال از تفاهم این باشگاه با شرکت ایتالیایی لگا (Legea) برای تامین لباس تیم‌های این باشگاه خبر داد. آشتیانی گفت: این شرکت به غیر از تامین البسه تمامی تیم‌های باشگاه استقلال، مبلغی را هم خواهد پرداخت که این برای نخستین بار است که در فوتبال ایران رخ می‌‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها