جام‌جم: فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انجام 5 دیدار و با برتری تیم‌های لوله سبز‌ شیراز، صبامهر قزوین، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران آغاز شد. در تهران مهرام، قهرمان 2 سال گذشته بسکتبال باشگاه‌های ایران به مصاف تیم جوان پاسارگاد شیراز رفت و با این‌که با نتیجه 112 بر 85 مقابل حریف خود صاحب برتری شد، اما این موضوع باعث نشد مصطفی هاشمی سرمربی تیم، ضعف بازیکنانش را فراموش کند: «بازی بدی را به نمایش گذاشتیم. متاسفانه بازیکنان ما در دفاع مشکل داشتند و تمام فکر خود را به حمله معطوف کرده بودند. امیدوارم در دیدارهای آینده با برطرف کردن ضعف‌های خود، بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.»
کد خبر: ۲۸۶۴۶۹

در دیگر مسابقه حساس هفته اول، صبامهر قزوین هم که پذیرای شهرکردی‌ها بود، 71 بر 42 حریف خود را از پیش رو برداشت. در دیدارهای دیگر، این نتایج به ثبت رسید: لوله سبز شیراز 85 شهرداری گرگان 80، توزین الکتریک کاشان 62 ذوب‌آهن اصفهان 75 و پتروشیمی بندرامام 77 دانشگاه آزاد اسلامی 60 .

بدترین‌های کشتی آزاد ایران

جام‌جم: هفتادمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر اوزان هفتگانه به پایان رسید. شب گذشته در پایان این مسابقات که با حضور 223 کشتی‌گیر در سالن ابن‌سینای همدان برگزار شد در وزن 55 کیلوگرم مهران رضازاده از مازندران، در 60 بیژن چنگیزی‌فر از قزوین، در 66 سیاوش گودرزی از اصفهان، در 74 علیرضا قاسمی از تهران در 84 احسان امینی از کرمانشاه، در 96 اباذر اسلامی از اردبیل و در 120 کیلوگرم محمدرضا آذرشکیب از کرج صاحب عنوان قهرمانی شدند.

ایران با 133 ورزشکار در مسابقات بین دانشگاهی جهان

جام‌جم: رئیس ایرانی فدراسیون بین دانشگاهی جهان گفت: در یازدهمین دوره مسابقات بین‌دانشگاهی جهان در میلان ایتالیا، ایران با 133 ورزشکار در رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. این رقابت‌ها از 20 تا 24 مهرماه با حضور 1650 ورزشکار از 110‌دانشگاه جهان در رشته‌های فوتبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال و گلف در 2 بخش خانم‌ها و آقایان به میزبانی دانشگاه کاتولیک میلان ایتالیا برگزار خواهد شد. بهرام قدیمی که صبح امروز به همراه کاروان اعزامی راهی ایتالیا می‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال نمایش توانمندی ورزش دانشجویی ایران در قلب اروپا هستیم.

وی با بیان این‌که ایران برای چهارمین بار در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند، اظهار کرد: تیم‌های اعزامی ایران در رشته‌های فوتبال، گلف (برای نخستین بار)، بسکتبال (3 تیم شهید بهشتی، علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان)، والیبال و فوتسال شرکت خواهد داشت و امیدواریم نظیر دوره‌های گذشته بتوانیم به توسعه بدنه ورزش دانشجویی کشور کمک کنیم.

قدیمی از شهر والنسیای اسپانیا به عنوان میزبان سال آینده این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم در مسابقات سال آینده علاوه بر رشته‌های تیمی، رشته‌های انفرادی نظیر تنیس‌روی‌میز، شنا، بدمینتون، شطرنج و حتی کشتی را نیز به مسابقات دور آینده اضافه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها