گروه ورزش: جدول لیگ برتر را که نگاه کنید، حالا دیگر هر پنج تیم قعرجدولی سرمربی‌هایشان را عوض کرده‌اند. آخرین آنها پاس همدان بود که پس از هفته‌ها کش و قوس، سرانجام باپذیرفتن استعفای صوری علیرضا منصوریان، همان کاری را کرد که از هفته اول شائبه‌اش وجود داشت.پاسی‌ها البته با خانه تکانی غیر منتظره‌ای که روز پنجشنبه انجام دادند، به لحاظ مدیریتی هم نو شدند تا دیگر هیچ بهانه‌ای برای ادامه روند نزولی‌شان نداشته باشند. در این میان اتفاق جالب همین برکناری ناگهانی کاظم اولیایی بود. مدیرعامل پاس همدان که پس از پذیرفتن استعفای منصوریان، صبح پنجشنبه فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده بود، ساعتی پس از این اقدام از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شد تا عملا حضور کاظمی نیز در پاس منتفی شود.هیات مدیره پاس که یکی از پرکارترین پنجشنبه‌هایش را سپری می‌کرد، پس از کنارگذاشتن کاظم اولیایی، طی احکامی کریم ملاحی را به عنوان مدیرعامل، مجتبی پیمبری را به عنوان قائم مقام و سرپرست و علی اصغر مدیرروستا را به عنوان سرمربی جدید پاس همدان منصوب کرد.
کد خبر: ۲۸۶۴۶۶

نکته جالب این است که تمامی این تصمیمات در حضور اولیایی که حالا یکی از اعضای هیات مدیره پاس به شمار می‌رود، گرفته شد و او هم هیچ اعتراضی به این تغییر و تحولات نداشت.

مدیرروستا پس از محمود یاوری (شاهین بوشهر) و مجید جلالی (فولاد) سومین سرمربی تازه وارد لیگ نهم به شمار می‌رود.

2 تیم ابومسلم و استقلال اهواز هم با وجود کنارگذاشتن ناصر پورمهدی و خداداد عزیزی، هنوز به طور رسمی سرمربی جدید خود را معرفی نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها