گروه حوادث: متهم سابقه‌داری که پس از آزادی از زندان، اقدام به سرقت از یک شهروند تهرانی کرده بود و قصد اخاذی 5 میلیون تومانی از او را داشت، دستگیر شد. سرهنگ محمدرضا ذاکراستقامتی رئیس پایگاه سوم آگاهی تهران با اشاره به این پرونده به «جام‌جم» گفت: عصر یازدهم شهریور امسال مرد مهندسی با حضور در کلانتری 145 ونک از سرقت اموالش شکایت کرد.
کد خبر: ۲۸۶۳۸۷

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: خودروی خود را حوالی محل کارم در خیابان شیراز متوقف کرده بودم. هنگام عصر پس از ترک محل کار وقتی به محل پارک خودرو رفتم، متوجه شدم شیشه عقب خودرو شکسته و کیفم که حاوی یک دستگاه لپ‌تاپ، یک جلد گذرنامه، مدارک هویتی، کارت اعتباری بانک، یک دسته چک، 7 فقره چک و 2 میلیون تومان پول و... بود از صندوق عقب آن به سرقت رفته است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و با دستور قضایی دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 3 ونک تهران، کارآگاهان اداره سرقت پایگاه سوم آگاهی تهران، تحقیقات در ارتباط با پرونده سرقت را آغاز کردند.

سارق پررو پول زور می‌خواست

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، 2 روز بعد مرد شاکی بار دیگر به پایگاه سوم آگاهی تهران مراجعه و بیان کرد، مرد سارق پس از آن که یک میلیون و پانصد هزار تومان موجودی عابربانک وی را دریافت کرده است، در تماس‌‌های متعدد با من ادعا کرده که اسناد مسروقه مرا در قبال دریافت 5 میلیون تومان تحویل خواهد داد.

سرهنگ استقامتی ادامه داد: اطلاعاتی که ماموران از شاکیبه دست آوردند، با مراجعه به بانک به بازبینی فیلم دوربین مداربسته نصب شده در محل پرداختند که معلوم شد، سارق مرد جوانی است که آثار جراحت با چاقو بر روی یکی از دستان وی وجود دارد.

با به دست آمدن تصویر سارق فراری، جستجو برای یافتن وی همچنان ادامه پیدا کرد تا این که روز 13 مهر ماه امسال مرد سارق بار دیگر با شاکی تماس گرفت و از او خواست، برای تحویل مدارک و اموال مسروقه به یکی از محله‌های تهران برود و در این محل، در قبال دریافت اسناد خود، 5 میلیون تومان را پرداخت کند.

ماموران ضمن آموزش به مرد شاکی از وی خواستند، عصر همان روز در محل ملاقات با مرد سارق حضور یابد.

در حالی که محل ملاقات از سوی ماموران زیر نظر قرار داشت، مرد شاکی به ملاقات مرد سارق رفت.

پس از گذشت 30 دقیقه راکب یک دستگاه موتورسیکلت به مرد شاکی نزدیک و با پاشیدن اسپری بر صورت وی، کیف همراه او را قاپید و فرار کرد. پس از فرار مرد سارق، ماموران او را تعقیب و پس از طی مسافتی دزد فراری را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پایگاه سوم آگاهی تهران وی خود را به نام علیرضا معرفی و به سرقت از مرد شاکی اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها