پاسخ لاریجانی به اظهارات احمدی‌نژاد:

هدفمندکردن یارانه‌ها به قانون نیاز داشت

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر سنایی که چرا رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی می گوید هدفمند کردن یارانه ها نیازمند لایحه و قانون نبود و مجلس درخواست لایحه کرده، گفت: رئیس جمهور مطلبی گفتند که نمی دانم استنادش چیست اما از نظر ما هدفمند کردن یارانه ها به قانون نیاز داشت.
کد خبر: ۲۸۶۳۵۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند و رئیس فراکسیون اقتدار ملی در جلسه روز دوشنبه مجلس در جریان بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه ها در تذکری نسبت به سخنان رئیس جمهور در تلویزیون مبنی بر اینکه هدفمند کردن یارانه ها نیازمند لایحه جداگانه نبود انتقاد کرد.

وی گفت: رئیس جمهور فرمودند این موضوع نیاز به لایحه جداگانه نداشت وخواست مجلس این بود که جداگانه لایحه داده شود وگرنه می شد در بودجه سالیانه این بحث دیده شود.

سنایی تصریح کرد: سئوال این است وقتی لایحه ای برای چند سال پیش بینی شده و قانون فرادستی آن یعنی قانون برنامه پنجم توسعه تهیه نشده است آیا ضرورتی نداشت برای اینکه نقض قانون پیش نیاید و تناقضات با برنامه پنجم نداشته باشیم ، ابتدا برنامه پنجم توسعه را تدوین کنیم سپس به این لایحه بپردازیم.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: این بحث روشن است اگر آقای رئیس جمهور مطلبی فرمودند به اداره جلسه مربوط نمی شود که شما تذکر می دهید.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور صحبتی کردند که نمی دانم استنادش چیست اما از نظر ما هدفمند کردن یارانه ها نیازمند قانون است چه در قالب قانون برنامه باشد چه در قالب لایحه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها