رئیس‌جمهور در پاسخ به نامه فاطمه آلیا مبنی بر عدم پذیرش پیشنهاد تصدی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد؛ فرصت بسیار خوبی برای حضور بانوان در عرصه مهم تعلیم و تربیت که کار ویژه آنان است فراهم شد و متأسفم که امکان بهره‌مندی از تجربیات و توانمندی‌های ایشان فراهم نشد.
کد خبر: ۲۸۶۳۱۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست‌ جمهوری،‌ متن پاسخ محمود احمدی‌نژاد به فاطمه آلیا به شرح زیر است.
"بسمه تعالی
فرصت بسیار خوبی برای حضور بانوان در عرصه مهم تعلیم و تربیت که کار ویژه آنان است فراهم شد و متأسفم که امکان بهره‌مندی از تجربیات و توانمندی‌های ایشان فراهم نشد، امیدوارم در سنگر نمایندگی مردم شریف تهران کماکان خدمتگزار صادق و خوبی باشند. "

متن نامه فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز به این شرح است.
"محضر مبارک جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد
ریاست محترم جمهوری
سلام علیکم
بی‌تردید دولت جنابعالی دولتی متعهد، مکتبی و در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. از این‌رو تأییدات پی‌درپی رهبر فرزانه انقلاب را در کارنامه درخشان خود دارد و احیاگر گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی لقب گرفته است. دولتی که فراتر از لفظ و شعار، در عمل زمینه‌ساز اعتلای فرهنگی و تمدن دینی و تحقق اهداف نورانی اسلام عزیز شده و افتخاری است بزرگ برای اصولگرایی و اصولگرایان.

عنایت ویژه حضرتعالی به جایگاه زنان در تمدن اسلامی به تبعیت از افکار متعالی بنیانگذار راحل عظیم‌الشأن و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و برنامه‌ریزی هدفمند در جهت تحکیم بنیان خانواده و سپردن مسئولیت‌های اجرایی مناسب به زنان در عرصه مدیریت کلان کشور، ضمن تحسین و تقدیر دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور، موجب و موجد بارقه امید در بین زنان شهیدپرور و فهیم و بصیر گشته است. رأی همکاران محترم در مجلس شورای اسلامی به سرکار خانم دکتر وحید دستجردی در راستای تحقق نگاه قانون اساسی مترقی ما در خصوص زنان، مؤیّد مشی مدبّرانه جنابعالی بوده است، به جاست که از نمایندگان محترم صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

اینجانب به حسب وظیفه و مسؤولیتی که پایبندی به آرمان‌های حضرت امام(ره) و رهبر عزیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر دوشم نهاده بر خود فرض می‌دانم از حسن اعتماد جنابعالی و معرفی این خادم ملت به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صمیمانه قدردانی کنم. یقیناً با اتکال به عظمت پروردگار و مدد از درگاه او و با بهره‌گیری از ظرفیت دولت و مجلس و بهره‌مندی از دو دهه تلاش و تجربه در حوزه آموزش و پرورش، تمامی توان و همت خود را مصروف خدمت به نظام تعلیم و تربیت و تحقق اهداف والای دولت دهم برای ایجاد تحول با رویکرد تربیتی می‌نمودم. اما بنا به مشورت‌هایی که با جمعی از همکاران محترم مجلس و دلسوزان نظام و انقلاب داشتم در جمع‌بندی به این نتیجه رسیدم که همچنان در مجلس در خدمت مردم و پشتیبان برنامه‌های دولت محترم که همانا تجلی اراده و رأی بی‌نظیر مردم است، باشم.

لذا ضمن قدردانی از عزم جزم شما در راه نیل به قله پیشرفت و عدالت و تشکر از همکاران فرهنگی‌ام که با حمایت بی‌شائبه و اهدای پیشنهادات ارزشمند همت به ترغیب و تشویق بنده گماردند، امیدوارم این خادم ملت را از پذیرش پیشنهاد وزارت معذور و معاف دارید.

در پایان عزت و شادکامی ملت بزرگ و به ویژه فرهنگیان شریف و توفیق و اقتدار روزافزون جنابعالی و سایر دولتمردان نظام مقدس اسلامی را در ذیل عنایت حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های حکیمانه ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از درگاه ایزد متعال مسألت می‌نماید.
و ما توفیقی الا بالله
فاطمه آلیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها