مسابقات انفرادی کوراش قهرمانی جهان در اوکراین با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره دیگر برای ورزشکاران ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۲۸۶۱۲۳

به گزارش مه ر، در ادامه رقابتهای کوراش قهرمانی جهان عصر شنبه مصطفی دلیریان در وزن 60- کیلوگرم پس از آنکه نماینده سوریه را دوراول شکست داد و در مبارزه دوم حریفی از آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشت در دور سوم در پیکار با نماینده روسیه صاحب پیروزی شد و به فینال رفت. دلیریان در دیدار فینال حریفی از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

محسن غفار در وزن 66- کیلوگرم که با برتری مقابل کوراش کاری از مولداوی مبارزات خود را آغاز کرد و در دو بازی بعدی خود حریفانی از گرجستان و هند را نیز از پیش رو برداشت در دیدار فینال به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با پیروزی برابر وی به مدال طلا دست یافت.

در وزن 81- کیلوگرم محمد جمالی که در سه دیدار متوالی آلمان، هندوستان و قهرمان جهان از گرجستان را شکست داده بود در مبارزه نهایی به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و با قبول شکست برابر وی به مدال نقره قناعت کرد.

در مبارزات قبلی نیز ذکریا مرادی در وزن 73- کیلوگرم پس از شکست حریفانی از ترکمنستان و مغولستان در سومین دیدار مغلوب نماینده ازبکستان شد و به مدال برنز رسید.

روز جمعه نیز محمدرضا رودکی با پشت سرگذاشتن همه حریفان خود به نخستین مدال طلای کوراش ایران دست پیدا کرد.

در پایان مسابقات انفرادی تیم کشورمان صاحب سه مدال طلا ، یک نقره و یک برنز شد و باید منتظر رده بندی نهایی باشد. مسابقات تیمی این دوره از رقابتها از صبح یکشنبه آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها