در سفر اول رئیس جمهور تحقق یافت

انجام 92 درصد طرح های عمرانی در استان تهران

مرتضی تمدن استاندار تهران گفت: 92 درصد طرحهای عمرانی مصوب دور اول سفر رییس جمهوری به شهرستانهای این استان انجام شده است.
کد خبر: ۲۸۶۱۱۹

به گزارش ایرنا ، استاندار تهران روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی توسعه استان تهران در نظرآباد افزود: در دور اول سفر رییس جمهوری به شهرستانهای این استان 1045 پروژه عمرانی در قالب 346 مصوبه به تصویب هیات دولت رسید.اکنون اغلب این پروژه ها تکمیل شده و تعداد اندکی از آنها به علت موانع منطقه ای بامشکلاتی در امر اجرا مواجه هستند که تلاش برای تکمیل آنها ادامه دارد.

وی اظهارداشت: در جریان سفر دوم رییس جمهوری اسلامی ایران به شهرستان های استان تهران بیش از یک هزار پروژه عمرانی در قالب 279 مصوبه به تصویب رسید که تا پایان امسال این پروژه ها به اجرا درمی آیند.دستگاه های اجرایی باید به لحاظ کمی و کیفی به طرحهای عمرانی توجه لازم داشته باشند.

استاندار تهران گفت:نوسازی به موقع مدارس ، ایجاد فرصت های شغلی و خدمات رسانی مناسب در عرصه های مختلف به مردم باید در اولویت کاری مسئولان شهرستانهای این استان قرار گیرد.باتوجه به در پیش بودن برنامه پنجم توسعه ، دستگاه های اجرایی باید به تناسب نیازها در این برنامه ، طرحهای خود را پیشنهاد دهند.

تمدن با تاکید بر تسریع دستگاه های اجرای در انجام طرح های عمرانی نیمه تمام بیان داشت: به دلیل عدم انجام بموقع کارهای اجرایی و جذب اعتبارات برخی طرح های عمرانی دراین استان نیمه تمام مانده است. دستگاه های اجرایی باید در تکمیل این نوع طرح ها اهتمام ورزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها