استاندار لرستان گفت: روند ساخت مسکن مهر در استان مطلوب نیست.
کد خبر: ۲۸۶۱۱۸

به گزارش ایسنا ، سید حسین صابری در جلسه مسکن مهر ، ضمن بیان مطلب فوق ، خواستار تحرک بیشتر در ساخت مسکن مهر در استان شد و اظهار داشت: امروز تمام موانع بر سر راه طرح مسکن مهر برطرف شده و تمام ابزار قانونی لازم در اختیار مسئولین ذی‌ربط قرار دارد بنابراین هیچ بهانه‌ای برای کم کاری باقی نمی‌ماند.

وی خواستار عمل کردن بانک‌ها به تعهداتشان شد و گفت: بانک مسکن موظف به دایر کردن شعب در تمامی شهرستان‌های استان حتی در شهرستان‌های با جمعیت کم‌تر از 25 هزار نفر است، تا دیگر نیازی به مراجعه افراد عضو تعاونی‌های مسکن به مرکز استان نباشد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تکلیف دستگاه‌های خدماتی قبلاً در رابطه با ارائه خدمات به شهرک‌های ساخت مسکن مهر مشخص شده و آن‌ها مکلف به انجام حداقل‌های لازم برای ساخت و ساز هستند به طور نمونه شرکت آب و فاضلاب باید آب مورد نیاز برای کارهای ساختمان سازی را در محل تامین کند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

صابری تصریح کرد: بر اساس آیین نامه جدید ، مسوولیت آماده سازی زمین مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر بر عهده سازمان مسکن و شهرسازی و در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر وظیفه شهرداری است. سازمان مسکن و شهرسازی همچنین باید نقشه‌هایی را قبلاً آماده کند تا به صورت رایگان در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها