گروه ورزش: در شرایطی که سرپرست باشگاه پرسپولیس صحبت از محمد دادکان به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه به میان آورده است، به نظر می‌رسد که بحث اصلی اردوی سرخ‌ها انتخاب اعضای هیات مدیره جدید است. بی‌شک ابتدا باید اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شوند تا آنها با نشستن به دور یک میز، مدیرعامل را از میان خود یا خارج از اعضای هیات مدیره انتخاب کنند. گرچه حمید سجادی معاون سازمان پیش از این اعلام کرده بود که اعضای هیات مدیره روز شنبه گذشته و در پایان دربی شصت و هفتم معرفی خواهند شد، اما نه تنها چنین قولی عملی نشد، بلکه این مساله تحت تاثیر معرفی حبیب کاشانی به‌عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس از سوی علی سعیدلو قرار گرفت تا وی که با اختیار تام وارد گود شده، مامور شود اعضای هیات مدیره جدید را جهت صدور حکم به رئیس ورزش معرفی کند.
کد خبر: ۲۸۶۰۹۴

طبیعی است که در چنین شرایطی حمید سجادی نیز که مامور رسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس شده بود، با حضور کاشانی که در عین حال مشاور عالی سعیدلو نیز به حساب می‌آید، ماموریت خود را در این زمینه تمام شده ببیند تا همه‌چیز در گفتمان دوطرفه سعید‌لو و کاشانی حل و فصل شود.

بنابراین در چنین اوضاع و احوالی باید دید که معادله مدیریتی از سوی سرپرست همه‌کاره سرخ‌ها چگونه تعریف می‌شود.

در شرایطی که حضور روز سه‌شنبه محمد دادکان در ورزشگاه آزادی و در حین دیدار پرسپولیس با مقاومت باعث گمانه زنی‌هایی در این زمینه شده است، کاشانی در این خصوص گفت: دادکان یکی از گزینه‌های سازمان تربیت بدنی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است. وی از دادکان به‌عنوان یکی از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس نام برد که سال‌ها برای این تیم بازی کرده و در عرصه علمی و مدیریت نیز کارنامه‌ای دارد که غیرقابل انکار است. البته کاشانی در عین حال بر این مساله تاکید می‌کند که دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس شرایطی را قرار داده که باید برآورده شود.

وی در‌این‌‌باره افزود: دادکان سمت استادی برگردن بنده دارد و در صورتی که برای مدیریت باشگاه پرسپولیس موانع مورد نظرش برداشته شود، حاضرم در هر سمتی به وی کمک کنم.

البته همان‌طور که کاشانی می‌گوید، باید شرایط مورد نظر دادکان تامین شود، شرایطی که شاید به مدیریت فعلی دستگاه ورزش نیز برنگردد و به قبلی‌ها برگردد. مثل این‌که دادکان گفته است باید در حضور مردم از وی عذرخواهی شود تا بپذیرد که به میدان بیاید و مسوولیتی را در ورزش به عهده بگیرد. ضمن آن‌که پیش‌بینی می‌شود دادکان بیشتر مایل باشد به‌عنوان رئیس‌هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس ایفای نقش کند. البته حبیب کاشانی نیز برای مدیر عاملی دارای مشکل است. وی که در بخش گفتگوی ساعت 14 شبکه خبر سخن می‌گفت در این باره اظهار کرد: من هم‌اکنون با حکم سرپرستی باشگاه پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم و برای مدیرعاملی مشکلات قانونی دارم که باید برطرف شود. تا زمانی که این موانع وجود دارد، بنده نمی‌توانم به عنوان مدیرعامل فعالیت کنم.

حبیب کاشانی درباره آینده پرسپولیس و زلاتکو کرانچار، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به همین دلیل با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرده‌ایم و اعتقاد داریم پرسپولیس این توانایی را دارد که قهرمان لیگ شود.

کاشانی درخصوص بازگشت علی کریمی به پرسپولیس نیز گفت: علی کریمی سرمایه باشگاه پرسپولیس است. متاسفانه در ابتدای فصل کج‌سلیقگی‌هایی صورت گرفت که منجر به جدایی کریمی از پرسپولیس شد. اما تیم پرسپولیس به علی کریمی احتیاج دارد. حضور این بازیکن برای هر تیمی نعمت است و می‌کوشیم با رفع مشکلات قانونی و همکاری آقای هدایتی و باشگاه استیل‌آذین شرایطی را فراهم کنیم که نیم فصل به پرسپولیس اضافه شود.

گزینه‌های احتمالی هیات‌مدیره پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گزینه‌های احتمالی اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد. حبیب کاشانی گفت: حسین هدایتی، محمد حسین نژاد فلاح، مجید فرخزادی، علی پروین و محمد دادکان از گزینه‌های حضور در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و سازمان تربیت بدنی بزودی وضع باشگاه را مشخص می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها