مهر: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بهانه‌های عاشقی» به کارگردانی صادق کرمیار در شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس ادامه دارد. کرمیار گفت: 50 درصد از تصویربرداری فیلم «بهانه‌های عاشقی» به پایان رسیده و در حال حاضر در شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس مشغول ضبط هستیم و 2 روز دیگر به تهران می‌آییم. حسین غضنفری بزودی تدوین این پروژه را آغاز می‌کند. فیلم تلویزیونی «بهانه‌های عاشقی» به تهیه‌کنندگی ایرج مرادی و به سفارش سیمافیلم تهیه می‌شود و در آن محمدرضا داوودنژاد، رامین راستاد، سیدشهزاد صفوی، مارال فرجاد، اصغر نقی‌زاده، مانی کسرائیان، رسول توکلی، جلال پیشوائیان، وحید حیدری و... بازی می‌کنند.این فیلم 2 داستان را به صورت موازی روایت می‌کند. یک داستان درباره چند جوان شرور و پولدار است و داستان دیگر مربوط به دختری است که همزمان با آغاز جنگ مادر و پدرش از یکدیگر جدا شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۶۰۵۲

میکس نهایی «چهل سالگی» آغاز شد

فارس: میکس نهایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان توسط محمدرضا دلپاک آغاز شد.

علیرضا رئیسیان گفت: ساخت موسیقی فیلم «چهل سالگی» توسط کریستف رضاعی به پایان رسیده و محمدرضا دلپاک از دیروز میکس نهایی فیلم را آغاز کرده است.

وی افزود: سایر مراحل فنی این فیلم نیز در حال پایان است و تا کمتر از یک ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد و برای دریافت پروانه نمایش آن اقدام خواهیم کرد. برای نخستین‌‌بار عزت‌الله انتظامی، لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در کنار هم ایفای نقش کردند و علاوه بر بازیگران مذکور، فرزان اطهری، سهیلا گلستانی و پریا مردانی‌ها در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

«دیوار» به جشنواره فیلم کوثر می‌رود

جام‌‌جم: فیلم سینمایی «دیوار» ساخته محمدعلی طالبی در بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی چهارمین جشنواره فیلم کوثر شرکت کرد.فیلم سینمایی «دیوار» داستان خانواده‌ای است که در آن پدر خانواده با چرخش موتورسیکلت در استوانه مرگ امرار معاش می‌کند. بعد از مرگ پدر، برای پر کردن جای او، بین دختر و پسر رقابت در می‌گیرد، اما مادر با این کار مخالف است.

براساس این گزارش، محمد‌علی طالبی کارگردان «دیوار» پیش از این فیلم‌های سینمایی «خط پایان»، «کیسه برنج» و سریال «گل پامچال» را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

پایان تدوین «کادوی دربه‌در»

مهر: تدوین فیلم تلویزیونی «کادوی دربه‌در» به کارگردانی یوسف تیموری به پایان رسید و این فیلم بزودی آماده نمایش می‌شود.محسن توکلی به تازگی تدوین این فیلم 90 دقیقه‌ای را که اولین تجربه کارگردانی یوسف تیموری است، تمام کرده و مراحل فنی به پایان رسیده و «کادوی دربه‌در» آماده نمایش شد.

فیلمنامه این فیلم 90 دقیقه‌ای را علیرضا مسعودی نوشته و داستان درباره هدیه‌ای است که جوانی به نام حامد در روز تولدش از دوست صمیمی‌اش می‌گیرد. یوسف تیموری در این فیلم مقابل دوربین هم رفته است. در کنار تیموری، رضا داوودنژاد، سحر ولدبیگی، افسر اسدی، عباس محبوب، بیژن پبشدادی، شهین سلیمی و سوسن پرور در این فیلم بازی کردند.

مستند «یاد و یادگار» در شبکه نمایش خانگی

فارس: مستند «یاد و یادگار» ساخته مشترک فرهاد ورهرام و مصطفی رزاق‌کریمی پس از 10 سال به در موسسه رسانه‌های تصویری توزیع می‌شود.

مرتضی رزاق‌کریمی در حاشیه جلسه نقد و بررسی مستند «یاد ویادگار» گفت: مستند «یاد ویادگار» ساخته مشترک فرهاد ورهرام و مصطفی رزاق‌کریمی بزودی از موسسه رسانه‌های تصویری در شبکه خانگی توزیع می‌شود.وی در ادامه اظهار کرد: تمام مراحل اداری این کار انجام شده و مجوز پخش آن هم گرفته شده است، همچنین تبلیغات پخش فیلم هم انجام شده است.

قوت گرفتن طرح راه‌اندازی «رادیو تئاتر»

ایسنا: مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو با اعلام این که در 6 ماهه دوم سال با توجه به تثبیت تولیدات و افزایش آثار تولیدی مرکز به دنبال زمینه‌چینی برای راه‌اندازی شبکه اختصاصی نمایش هستیم، گفت: این کار را به صورت دپو و آماده‌سازی متن شروع کردیم که در این راستا حدود 400 ساعت تولید متن را در دستور کار قرار دادیم و در حال عقد قرارداد با نویسندگان و سردبیرانی هستیم که این کار را انجام دهند.

محمود زنده‌نام، درباره فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز در 6 ماهه دوم سال‌جاری گفت: مجموعه فعالیت‌هایی که مرکز هنرهای نمایشی رادیو در 6 ماهه دوم فعالیت خودش در سال 88 در نظر دارد، به مراتب گسترده‌تر و پیچیده‌تر از 6 ماهه اول سال است.

وی ادامه داد: طبیعی است که در 6 ماهه اول به دلیل این که مرکز تازه فعالیت خود را با مدیریت جدید آغاز کرده بود یک دوره برنامه‌ریزی را پشت‌سر گذاشت، اما در 6 ماهه دوم این برنامه‌ریزی‌ها به ثمر می‌نشیند و تولیدات مرکز افزایش می‌یابد.

اکران «به رنگ ارغوان» در نوروز 89

فارس: سیدجمال ساداتیان گفت: پس از نمایش «به رنگ ارغوان» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر، نوروز 89 این فیلم به اکران عمومی درخواهد آمد.سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به رنگ ارغوان» در مورد نمایش این فیلم بعد از 5 سال، گفت: در درجه اول از طرف خود و کارگردان فیلم از مسوولان جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند که یکی از آثار فاخر سینمای ایران بعد از 5 سال در معرض دید عموم قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها