استاندار مازندران پیشنهاد داد ، به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران ، مالیات و عوارضی از کسانی دریافت شود که قصد استفاده از مواهب طبیعی استان را دارند.
کد خبر: ۲۸۵۹۷۱

به گزارش فارس ، سید‌محمد کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران اظهار داشت: مالیات چشم‌انداز اصلی جاافتاده در نظام گردشگری دنیا‌ست و مازندران باید از این مالیات استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات تسریع خدمات ایجاد می‌کند، تصریح کرد: مازندرانی‌ها نباید فقط زباله را در مسیر جاده‌های استان مشاهده کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه این مسئله فشار زیادی به شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌های مازندران ایجاد کرده است ، دریافت مالیات چشم‌‌انداز را گامی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران و مسافران دانست.

وی خواستار تعیین عوارض نوسازی در مازندران شد و خاطرنشان کرد: برای کسانی که در این مورد در سمت راست کناره در حال ساخت و ساز هستند، باید حساب و کتابی تعریف شود.

استاندار مازندران خواستار وضع عوارض برای استفاده کنندگان از سواحل شد و بیان داشت: برای کسانی که در زمان فصل مسافرت و گردشگری وارد استان می‌شوند باید عوارض وضع کرد.

کریمی با اشاره به سفر هیئت تجاری مازندران به بلاروس که قرار است در آینده‌ای نزدیک تحقق پیدا کند زمان بررسی این اعزام را عصر امروز با حضور سفیر ایران در بلاروس ذکر کرد و گفت: این سفر تجاری نباید تنها برای دید و بازدید باشد.

استاندار مازندران به مسئولان گمرک توصیه کرد تا دقت شود که کالای بی‌کیفیت وارد استان نشود.

کریمی از مبادله صد درصد موافقتنامه‌ها برای شروع کار عمرانی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمانی که نه مشکل سیمان داریم و نه آهن‌آلات کشور با کمبود مواجه است، دلیلی برای توقف کارهای عمرانی نداریم.

وی وضعیت پروژه‌های عمرانی استان را متوسط اعلام و گفت: برداشت از خزانه و مبادله موافقت‌‌نامه‌ها از جمله کارهایی است که برای سرعت دادن به پروژه‌های عمرانی باید انجام شود. همین الان در حساب برخی از دستگاه‌ ها 10 تا 15 میلیارد تومان پول هست که نتوانستند جذب کنند که نام بردن این ادارات کار صحیحی نیست.

استاندار مازندران با تاکید بر دلدادگی مردم مازندران به نظام و رهبری تصریح کرد: مردم استان برای اسلام و انقلاب و همچنین رهبری سنگ تمام گذاشتند و کم‌گذاشتن مدیران در اجرای برنامه‌ها کار درستی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها