اعتراف به 7‌فقره کیف‌قاپی

بازداشت زورگیران در فرودگاه امام ره

دو جوان که از یک مسافر فرودگاه امام خمینی (ره) زورگیری کرده بودند بازداشت شدند و دادیار جنایی تهران رسیدگی به پرونده‌ آنها را در دستور کار خود قرار داد.
کد خبر: ۲۸۵۹۶۲

به گزارش ایسنا ، شامگاه 23 مردادماه سال جاری پیرمردی 60 ساله، سراسیمه به مرجع انتظامی مراجعه کرد و در حالی که صورت و بدنش مجروح شده بود به ماموران گفت: حدود ساعت 20 با یک پرواز خارجی وارد فرودگاه امام خمینی شدم و منتظر اتومبیل کرایه بودم که یک پراید با دو سرنشین پیش پایم نگه داشت و سوار بر خودرو به سمت مقصدی که گفته بودم حرکت کردیم. من در صندلی جلوی اتومبیل نشسته بودم و دو سرنشین در صندلی عقب سوار بودند. پس از طی مسیری، ناگهان یکی از سرنشینان عقب خودرو، جسمی رشته‌ای مانند را به دور گردنم انداخت و با شدت فشار داد تا جایی که کاملا بی‌حال شدم. بعد از چند ساعت که به هوش آمدم خودم را در حالی که مجروح شده بودم در میدان نماز شهرری یافتم. بعد متوجه شدم که سرنشینان پراید ، کیف ، چمدان و 600 دلار وجه نقدی را که به همراه داشتم به سرقت برده‌اند.

با تشکیل پرونده از سوی مرجع انتظامی و کسب دستورات قضایی لازم از قاضی سلیمانی‌فرد دادیار شعبه هشتم دادیاری دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و بازداشت سه متهم آغاز شد تا این‌که روز 4 شهریورماه زمانی که راننده‌ یک دستگاه خودروی پراید اقدام به کیف‌قاپی از یک زن جوان کرده بود، در یک کوچه بن‌بست در منطقه باغ فیض تهران گیر افتاد و ماموران موفق به بازداشت وی شدند.

با اعزام این متهم به آگاهی، مشخص شد که او همان کسی است که به همراه دو نفر از دوستانش از پیرمرد 60 ساله سرقت کرده بودند.

در پی بازجویی‌های پلیسی از متهم بازداشت شده به نام ایوب 24 ساله، دو همدست دیگرش به نام‌های محمود و بهزاد نیز شناسایی شدند که محمود روز گذشته بازداشت شد اما تلاش ماموران برای بازداشت بهزاد همچنان بی‌نتیجه مانده است.

قاضی سلیمانی‌فرد با صدور قرار قانونی برای دو متهم بازداشت شده، گفت: متهمان به 7 فقره کیف‌قاپی به وسیله‌ اتومبیل اعتراف کرده‌اند.

وی در مورد اتهامات متهمان اظهار کرد: در حال حاضر اتهامات شرکت در شروع به قتل عمدی ، شرکت در آدم‌ربایی و شرکت در سرقت مقرون به آزار به متهمان تفهیم شده و متناسب با اتهامات آنها برایشان قرار قانونی صادر کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها