در هفته گذشته و مخصوصا صبح روز پنج‌شنبه تا پیش از ساعت 10:30 و تنها بعد از گذشت یک ساعت و نیم از آغاز به کار روزانه نمایشگاه رسانه های دیجیتال،بیش از 500 نفر درخواست کارت اعتباری خرید 5 هزار تومانی داشتند که بسیاری نیز در صف های طویل به انتظار ایستاده بودند.
کد خبر: ۲۸۵۹۰۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،ازدحام جمعیت در این بخش از نمایشگاه و همهمه زیاد چهره نه چندان جالبی در طبقه اول مصلی ایجاد کرد. هرچند به نظر می‌رسید مسئولین حاضر در بخش اعطای کارت همه‌ تلاش خود را برای انجام بهتر امور به کار بسته‌اند اما شاید فضای کوچک اختصاص‌یافته به این امر یکی از عمده دلایل این پیشامد بود.

در روزهای آغاز نمایشگاه کارت‌های خرید از سوی بسیاری از غرفه‌ها پذیرفتنی نبود، اما شواهد نشان می‌داد که این مشکل در روزهای باقیمانده حل شده و غرفه‌های زیادی نسبت به نصب دستگاه کارتخوان اقدام کرده‌اند اما متاسفانه نوع قوانینی که برای استفاده از این کارتها وضع شده کار را برای بازدید گنندگان سخت کرده است.

کارت های اعتباری در این نمایشگاه به گفته مسولین آن قرار بود جلوی تبادل وجه نقد را بگیرد اما با قوانین وضع شده عملا این اتفاق نیفتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها