فرمانده ناجا خبر داد:

اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی گفت: تناسب میان قانون مبارزه با مواد مخدر با سیاست های کلی نظام ، تا پایان سال اجرا و این قانون اصلاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۵۸۹۴

به گزارش واحدمرکزی خبر ، فرمانده نیروی انتظامی  در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک ناجا در جمع خبرنگاران درباره مبارزه با مواد مخدر افزود: با توجه به تصویب سیاست های کلی نظام در زمینه مبارزه با مواد مخدر و ابلاغ 2 سال گذشته مقام معظم رهبری، قوانین همچنان با این سیاست ها متناسب نشده است.

سردار احمدی مقدم با اشاره به جلسه دو هفته گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بازنگری کلی قوانین و بازنگری موادی از قانون ، با توجه به سیاست های کلی در این جلسه مطرح شد که این پیشنهادها در کمیسیون های مجمع در حال رسیدگی است.

وی ابراز امیدواری کرد: قانون مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها و هدفمندسازی آن ها متناسب با سیاست های کلی نظام تا پایان سال اصلاح شود.اصلاح این قانون به معنی آن نیست که دیگر در کشور معضلی به عنوان اعتیاد نداشته باشیم زیرا این معضلی ریشه دار ، پیچیده ، سخت و جهانی است.

فرمانده ناجا افزود: در اسناد امنیت ملی کشورهای بزرگ جهان یکی از معضلات نخست آنها مواد مخدر است.آمریکا ، ژاپن ، چین ، روسیه و بیشتر کشورهای اروپایی مهمترین آسیب و تهدید خود را در یکی دو دهه آینده مواد مخدر می دانند.

سردار احمدی مقدم درباره برخورد با مینی بوس هایی که محیط زیست را آلوده می کنند، افزود: مسئولیت این کار با ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت است و هر زمان این ستاد به نیروی انتظامی ابلاغ کند ؛ از تردد این خودروها جلوگیری می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها